Dołącz do czytelników
Brak wyników

Deloitte Digital wygrał przetarg na obsługę Black Red White

Artykuł | 12 maja 2017 |
204
Właśnie ruszyła kampania „Dziękujemy, że tworzysz Dom”, która jest pierwszym efektem współpracy Warszawa, 12 maja 2017 r. – Black Red White – największa na polskim rynku grupa meblarska – rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital. 11 maja ruszyła nowa komunikacja marketingowa marki „Dziękujemy, że tworzysz Dom”, która jest pierwszym efektem współpracy. W ramach akcji klienci  Black Red White będą mogli skorzystać z promocji na meble kuchenne i wybrane AGD. Deloitte Digital odpowiedzialna jest za działania ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki w innych kanałach. Najnowsza kampania obejmuje zarówno spoty telewizyjne – emitowane na antenie największych ogólnopolskich stacji: TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych – jak i spoty radiowe. Dodatkowo, obejmie działania w social mediach, reklamę w prasie oraz outdoor. 

Właśnie ruszyła kampania „Dziękujemy, że tworzysz Dom”, która jest pierwszym efektem współpracy Warszawa, 12 maja 2017 r. – Black Red White – największa na polskim rynku grupa meblarska – rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital. 11 maja ruszyła nowa komunikacja marketingowa marki „Dziękujemy, że tworzysz Dom”, która jest pierwszym efektem współpracy. W ramach akcji klienci  Black Red White będą mogli skorzystać z promocji na meble kuchenne i wybrane AGD.

POLECAMY

Deloitte Digital odpowiedzialna jest za działania ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki w innych kanałach. Najnowsza kampania obejmuje zarówno spoty telewizyjne – emitowane na antenie największych ogólnopolskich stacji: TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych – jak i spoty radiowe. Dodatkowo, obejmie działania w social mediach, reklamę w prasie oraz outdoor. 

 

- Bardzo się cieszymy z tej współpracy, jak i z pierwszego jej efektu, jakim jest kampania „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. To dla nas potwierdzenie, że wysokiej jakości proces kreatywny, uwzględniający badania jakościowe z udziałem kreacji, staje się przewagą i znakiem rozpoznawczym naszej agencji. Satysfakcja jest tym większa, że mamy okazję rosnąć razem z silną polską marką, zarządzaną przez profesjonalny i oddany zespół – mówi Roman Łoziński, dyrektor strategii Deloitte Digital odpowiedzialny za pozyskanie i obsługę Black Red White.

 

Grupą docelową kampanii są kobiety, w wieku 30-49 kobiety z dużych i średnich miast.

 

W wyniku wygranego przetargu, Deloitte Digital Agencja odpowiada za komunikację...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy