Deloitte Digital odpowiada za kreację kampanii „Bitwa Smaku” Mirinda

Aktualności
Trwanowa kampanianapoju Mirinda „Bitwa Smaku”. Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów – Ravgora oraz Jeleniejaja. Deloitte Digital odpowiada za koncept kreatywny kampanii.

Producent wprowadza testowo dwa kolejne nowe produkty: Mirindę o smaku arbuzowym oraz ananasowym. Akcja ma na celu zaktywizowanieosób z grupy docelowej marki.

POLECAMY

...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy