Deloitte Digital odpowiada za kreację kampanii „Bitwa Smaku” Mirinda
-
Aktualizacja:
23 sierpnia 2024
10 lipca 2017
Trwanowa kampanianapoju Mirinda „Bitwa Smaku”. Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów – Ravgora oraz Jeleniejaja. Deloitte Digital odpowiada za koncept kreatywny kampanii.
Producent wprowadza testowo dwa kolejne nowe produkty: Mirindę o smaku arbuzowym oraz ananasowym. Akcja ma na celu zaktywizowanieosób z grupy docelowej marki.
...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!