Dołącz do czytelników
Brak wyników

Deloitte Digital liderem usług z zakresu projektowania i wdrażania doświadczeń klienta

Artykuł | 18 lutego 2016 |
252
Kennedy Research uznał Deloitte Digital za globalnego lidera w zakresie tworzenia strategii cyfrowych i projektowania doświadczenia klientów („Digital Customer Strategy & Experience Consulting”). Z kolei Gartner w swoim corocznym raporcie „Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services” przyznał Deloitte Digital miano światowego lidera w dziedzinie usług z zakresu zarządzania relacjami z klientem oraz Customer Experience. Od października ubiegłego roku Deloitte Digital działa także w Polsce i Europie Środkowej.

Kennedy Research uznał Deloitte Digital za globalnego lidera w zakresie tworzenia strategii cyfrowych i projektowania doświadczenia klientów („Digital Customer Strategy & Experience Consulting”). Z kolei Gartner w swoim corocznym raporcie „Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services” przyznał Deloitte Digital miano światowego lidera w dziedzinie usług z zakresu zarządzania relacjami z klientem oraz Customer Experience. Od października ubiegłego roku Deloitte Digital działa także w Polsce i Europie Środkowej.

POLECAMY

Według raportu „Digital Customer Strategy & Experience Consulting” Deloitte Digital zajmuje pierwsze miejsce w rankingu Kennedy Vanguard™ pod względem zakresu kompetencji doradczych. Zdaniem ekspertów Kennedy Research osiągnięcie przez Deloitte Digital pozycji lidera było bezpośrednim skutkiem trafnej decyzji o mocnym wejściu na ten rynek na wczesnym etapie jego rozwoju, trafnych prognoz dotyczących rozwoju rynku usług doradczych, gotowości do podejmowania ryzyka, a także znaczących inwestycji, Deloitte w bardzo krótkim czasie stworzył największą, a zarazem jedną z najlepszych, agencji oferujących klientom takie usługi.

„Digital – cyfryzacja to nie tylko postęp technologiczny i nowe narzędzia w sprzedaży, marketingu czy obsłudze klienta. To katalizator zmian biznesowych i społecznych, w których centrum jest zawsze człowiek i jego potrzeby. Odpowiedź na te potrzeby wymaga zaangażowania wielu kompetencji i umiejętnego łączenia biznesu z kreacją, designem, marketingiem i technologią- mówi Zbigniew Szczerbetka, lider Deloitte Digital w Europie Środkowej – Deloitte Digital to nasza odpowiedź na potrzeby przyszłości. Nie mam wątpliwości, obserwując trendy, że potencjał naszej oferty jest znaczący. Nadal będziemy inwestować, zarówno rozwijając nowe kompetencje i wzmacniając zespoły, nowe partnerstwa, nie wykluczamy też kolejnych akwizycji- dodaje.

Jak podkreślono w raporcie, Deloitte Digital jest jedną z firm, które łącząc kompetencje strategiczne, technologiczne i kreatywne są przygotowane na to, aby odnieść...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy