Agencja OS3 zrealizowała nową platformę zakupową dla polskiego portalu apteczno-drogeryjnego Dbam o Zdrowie. Projekt został zrealizowany w wyniku rozstrzygniętego przetargu na świadczenie usług marketingu online.
POLECAMY
Założeniem nowego serwisu www.DOZ.pl było odświeżenie wizerunku marki oraz zwiększenie konwersji użytkowników. W tym celu na stronie zostały wdrożone nowe funkcjonalności, bardziej intuicyjny interface i system nawigacji, a także uproszczona ścieżka zakupowa.
Działania OS3 objęły kilka etapów, m.in.: zaprojektowanie architektury informacji, przygotowanie makiet, zorganizowanie i przeprowadzenie badań użyteczności oraz prace programistyczne. Ponadto ag...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!