Dołącz do czytelników
Brak wyników

Dachser z nagrodą za najlepszy film korporacyjny na World Media Festival

Artykuł | 2 czerwca 2014 |
76
Film zrealizowany przez niemiecką centralę Dachser w Kempten pod tytułem „Cięcie!” otrzymał nagrodę Intermedia-globe GOLD na festiwalu World Media Festival w Hamburgu. Film był jednym z 14 wyróżnionych spośród ponad 700 produkcji, które zostały zgłoszone do konkursu.World Media Festival jest jednym z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń branżowych. Niezależne jury festiwalu, złożone z przedstawicieli branży z całego świata, stanęło przed niezwykle trudnym zadaniem oceniania ponad 700 prac z 34 krajów. Z tej ogromnej puli filmów jury wybrało 14 najlepszych, w tym produkcję Dachser w kategorii: „Public Relations: Rekrutacja”. W ocenie brane były pod uwagę kreatywność artystyczna, jakość techniczna, scenariusz filmu, ścieżka dźwiękowa, czytelność, wiarygodność oraz wrażenia ogólne.  „To nagroda dla naszej pracy zespołowej” – mówi Brigit Kastner – Simon, dyrektor marketingu korporacyjnego w Dachser. „Nasz film pokazuje logistykę jako coś rzeczywiście namacalnego. Niezmiernie się cieszę, że jury festiwalu doceniło to w naszym filmie, przyznając mu nagrodę” – dodaje.Trwający 5 i pół minuty film przedstawia portfel globalnych usług Dachser. Na planie reklamy kręconej w Chinach brakuje chaty alpejskiej, więc zdjęcia zostają wstrzymane. Gdy rekwizyt zostaje zamówiony i dostarczony aż z Tyrolu, reżyser odwdzięcza się pracownikowi Dachser przesyłką z przysmakami z Chin. „Naszym zamierzeniem było pokazanie tej sytuacji w sposób niezwykły i niekonwencjonalny” – wyjaśnia Brigit Kastner – Simon, która odebrała nagrodę na uroczystej gali w Hamburgu. „Poprzez nawiązanie do różnych gatunków filmowych, mogliśmy w pełni wykorzystać możliwości tego medium. Dodatkowo takie elementy jak chata alpejska odnoszą się do korzeni naszej firmy”. Film powstał we współpracy z firmą produkcyjną PI_spirit Filmproduktionsgesellschaft z Kolonii. Premiera filmu odbyła się na targach Transport Logistic 2013, największej imprezie logistycznej na świecie.Film „Cięcie!” dostępny jest na YouTube: http://bit.ly/DACHSER-CUTO Dachser:Dachser, rodzinna firma z siedzibą w Kempten w Niemczech, jest jednym z wiodących operatorów logistycznych w Europie.Dachser oferuje kompleksową logistykę transportu, magazynowania oraz usługi dodane dla klientów w trzech obszarach biznesowych: Dachser European Logistics, Dachser Food Logistics i Dachser Air & Sea Logistics. Kompleksowe i interdyscyplinarne usługi, takie jak logistyka kontraktowa, konsulting oraz rozwiązania branżowe uzupełniają ofertę firmy. Gęsta sieć transportowa w Europie i na świecie wraz ze zintegrowaną technologią informatyczną umożliwiają świadczenie inteligentnych usług logistycznych o zasięgu globalnym. Z pracownikami w liczbie 25.000 w 471 lokalizacjach na całym świecie, Dachser w 2013 roku osiągnął przychody w wysokości prawie 5 miliardów euro i obsłużył około 70 mln przesyłek.Więcej informacji: www.dachser.pl

Film zrealizowany przez niemiecką centralę Dachser w Kempten pod tytułem „Cięcie!” otrzymał nagrodę Intermedia-globe GOLD na festiwalu World Media Festival w Hamburgu. Film był jednym z 14 wyróżnionych spośród ponad 700 produkcji, które zostały zgłoszone do konkursu.
World Media Festival jest jednym z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń branżowych. Niezależne jury festiwalu, złożone z przedstawicieli branży z całego świata, stanęło przed niezwykle trudnym zadaniem oceniania ponad 700 prac z 34 krajów. Z tej ogromnej puli filmów jury wybrało 14 najlepszych, w tym produkcję Dachser w kategorii: „Public Relations: Rekrutacja”. W ocenie brane były pod uwagę kreatywność artystyczna, jakość techniczna, scenariusz filmu, ścieżka dźwiękowa, czytelność, wiarygodność oraz wrażenia ogólne.  „To nagroda dla naszej pracy zespołowej” – mówi Brigit Kastner – Simon, dyrektor marketingu korporacyjnego w Dachser. „Nasz film pokazuje logistykę jako coś rzeczywiście namacalnego. Niezmiernie się cieszę, że jury festiwalu doceniło to w naszym filmie, przyznając mu nagrodę” – dodaje.
Trwający 5 i pół minuty film przedstawia portfel globalnych usług Dachser. Na planie reklamy kręconej w Chinach brakuje chaty alpejskiej, więc zdjęcia zostają wstrzymane. Gdy rekwizyt zostaje zamówiony i dostarczony aż z Tyrolu, reżyser odwdzięcza się pracownikowi Dachser przesyłką z przysmakami z Chin. „Naszym zamierzeniem było pokazanie tej sytuacji w sposób niezwykły i niekonwencjonalny” – wyjaśnia Brigit Kastner – Simon, która odebrała nagrodę na uroczystej gali w Hamburgu. „Poprzez nawiązanie...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy