Warszawa, 24 listopada 2016 r. - Ponad połowa Polaków zamierza zrobić zakupy świąteczne w pierwszych dwóch tygodniach grudnia lub jeszcze w listopadzie. 50% konsumentów do zakupu prezentów wybierze kanały online. 40% użytkowników skorzysta z komputerów, a 10% z urządzeń mobilnych. Produkty najchętniej kupowane przez internet to multimedia, nowoczesna technologia, książki i moda.[2]
POLECAMY
W Polsce na dobre zagościły amerykańskie tradycje związane ze świątecznymi zakupami. Analiza trendów[3] wskazuje, że internauci coraz częściej szukają informacji o Czarnym Piątku (+200% r/r), czyli ostatnim piątku listop...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!