Polacy zadeklarowali,
że w 2016 r. na Święta przeznaczą średnio aż 1121 zł, co stanowi 5% wzrostu
względem ich faktycznych wydatków z roku poprzedniego. 43% tej kwoty zostanie
przeznaczone na prezenty, 46% na jedzenie, a pozostałe 11% na spotkania ze
znajomymi i bliskimi.[1] Użytecznych informacji o
tym kiedy i jak poprowadzić kampanię w tym czasie dostarczy analiza trendów
świątecznych z wyszukiwarki Google.
Warszawa, 24 listopada 2016 r. - Ponad połowa Polaków zamierza zrobić zakupy świąteczne w pierwszych dwóch tygodniach grudnia lub jeszcze w listopadzie. 50% konsumentów do zakupu prezentów wybierze kanały online. 40% użytkowników skorzysta z komputerów, a 10% z urządzeń mobilnych. Produkty najchętniej kupowane przez internet to multimedia, nowoczesna technologia, książki i moda.[2]
POLECAMY
W Polsce na dobre zagościły amerykańskie tradycje związane ze świątecznymi zakupami. Analiza trendów[3] wskazuje, że internauci coraz częściej szukają informacji o Czarnym Piątku (+200% r/r), czyli ostatnim piątku listopa...
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!