Czy Polacy płacą za miłość?
Mówi się, że miłość jest bezcenna. Czy na pewno? Wyniki wielu badań pokazują, że każdy, kto chce ją zdobyć i utrzymać, musi liczyć się z wydatkami, które pomagają osiągnąć wymarzony cel – kochania i bycia kochanym. Co więcej, wcale nie są to małe wydatki. Jak wynika z danych zawartych w raporcie „Ile kosztuje miłość w Polsce” platformy do obniżania i opłacania rachunków MAM, przeciętny Polak będący w związku wydaje na wspólne przyjemności z partnerką lub partnerem około 300 złotych miesięcznie. Na świętowanie rocznicy i kupno prezentów jest w stanie wydać po około 200 złotych. Gdy natomiast zabiega o miłość, na jej poszukiwanie przy użyciu portali internetowych wydaje średnio nawet 147 złotych, choć zwykle najpierw próbuje skorzystać z bezpłatnych opcji. Jak zatem dokładnie kształtują się wydatki na miłość w Polsce?
Gdy brak nam miłości
Biura matrymonialne, choć nadal istnieją, zostały w dużym stopniu wyparte przez portale i aplikacje randkowe. W internecie można oczywiście znaleźć wiele stron oceniających te aktualnie dostępne. Wśród najlepiej ocenianych znajdują się m.in.: Sympatia.pl, eDarling.pl, Be2.pl, Badoo.pl oraz Tinder. Większość rynkowych rozwiązań technologicznych do poszukiwania „drugiej połówki” oprócz wersji bezpłatnych, które dają dostęp do ograniczonych funkcjonalności, posiada też płatne subskrypcje w różnych opcjach, otwierających drzwi do wielu możliwości. Ich koszty to zwykle od kilkudziesięciu do nawet kilkuset...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!