Czy jest tu miejsce na happy end? Badanie o współpracy PR-owców z dziennikarzami
Praca PR-owców i dziennikarzy jest ze sobą nierozerwalnie związana. W idealnej sytuacji PR-owcy dostarczają przedstawicielom mediów wszelkie potrzebne informacje, dziennikarze zaś kontaktują się z pracownikami public relations, aby zdobyć interesujące ich dane.
Praktyka pokazuje jednak, że nie zawsze tak jest.
A jak jest w rzeczywistości?
Poświęć kilka minut na wypełnienie ankiety i poznaj najskuteczniejsze metody współpracy pomiędzy PR-owcami i dziennikarzami.
Praca PR-owców i dziennikarzy jest ze sobą nierozerwalnie związana. W idealnej sytuacji PR-owcy dostarczają...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!