Dołącz do czytelników
Brak wyników

Czy jest tu miejsce na happy end? Badanie o współpracy PR-owców z dziennikarzami

Artykuł | 20 marca 2015 |
63
Praca PR-owców i dziennikarzy jest ze sobą nierozerwalnie związana. W idealnej sytuacji PR-owcy dostarczają przedstawicielom mediów wszelkie potrzebne informacje, dziennikarze zaś kontaktują się z pracownikami public relations, aby zdobyć interesujące ich dane.  Praktyka pokazuje jednak, że nie zawsze tak jest.  A jak jest w rzeczywistości?  Poświęć kilka minut na wypełnienie ankiety i poznaj najskuteczniejsze metody współpracy pomiędzy PR-owcami i dziennikarzami. 

Praca PR-owców i dziennikarzy jest ze sobą nierozerwalnie związana. W idealnej sytuacji PR-owcy dostarczają przedstawicielom mediów wszelkie potrzebne informacje, dziennikarze zaś kontaktują się z pracownikami public relations, aby zdobyć interesujące ich dane. 

Praktyka pokazuje jednak, że nie zawsze tak jest. 

A jak jest w rzeczywistości? 

Poświęć kilka minut na wypełnienie ankiety i poznaj najskuteczniejsze metody współpracy pomiędzy PR-owcami i dziennik...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy