Czy jest tu miejsce na happy end? Badanie o współpracy PR-owców z dziennikarzami

Aktualności
Praca PR-owców i dziennikarzy jest ze sobą nierozerwalnie związana. W idealnej sytuacji PR-owcy dostarczają przedstawicielom mediów wszelkie potrzebne informacje, dziennikarze zaś kontaktują się z pracownikami public relations, aby zdobyć interesujące ich dane.  Praktyka pokazuje jednak, że nie zawsze tak jest.  A jak jest w rzeczywistości?  Poświęć kilka minut na wypełnienie ankiety i poznaj najskuteczniejsze metody współpracy pomiędzy PR-owcami i dziennikarzami. 

Praca PR-owców i dziennikarzy jest ze sobą nierozerwalnie związana. W idealnej sytuacji PR-owcy dostarczają...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy