Dołącz do czytelników
Brak wyników

Czy jest miejsce na drogie i ekskluzywne imprezy w dobie kryzysu?

Artykuł | 7 listopada 2014 |
69
W środę 5 listopada 2014 roku, odbył się kolejny Business Mixer Klubu Agencji Eventowych. Gospodarzem wydarzenia była Agencja STX JAMBOREE we współpracy z Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina. Spotkanie miało miejsce w Centrum Chopinowskim oraz restauracji Tamka 43 na warszawskim Powiślu. Zaproszeni goście rozmawiali o rozwoju segmentu eventów ekskluzywnych i potencjale komunikacyjnym, jaki skrywa ta forma działań.

W środę 5 listopada 2014 roku, odbył się kolejny Business Mixer Klubu Agencji Eventowych. Gospodarzem wydarzenia była Agencja STX JAMBOREE we współpracy z Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina. Spotkanie miało miejsce w Centrum Chopinowskim oraz restauracji Tamka 43 na warszawskim Powiślu. Zaproszeni goście rozmawiali o rozwoju segmentu eventów ekskluzywnych i potencjale komunikacyjnym, jaki skrywa ta forma działań.

Spotkanie rozpoczęło się zwiedzaniem Muzeum Fryderyka Chopina, które jest jednym z najbardziej nowoczesnych obiektów muzealnych w stolicy. Goście mieli okazję zapoznać się z potencjałem Sali Koncertowej, jak i rozwiązaniami technologicznymi Sali Konferencyjnej w Narodowym Instytucie Fryderyka Chopina. Bogata ekspozycja oraz multimedialne efekty pozwalają przenieść się w czasy XIX wiecznych salonów paryskich mecenasów sztuki, jak i polskich koneserów muzyki klasycznej. Miejsce oraz jego atrakcje zostało przedstawione, jako interesująca propozycja pod kątem organizacji eventów, koncertów czy zwiedzania dla grup VIP.

Po części wprowadzającej gości zaproszono do udziału w panelu dyskusyjnym poświęconym wydarzeniom Premium pod tytułem: „Eventy Premium VIP. Czy jest miejsce na drogie i ekskluzywne imprezy w dobie kryzysu?”. Prelegenci zostali poproszeni o podzielenie się swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami odnośnie rozwoju polskiego rynku eventowego.

„Business Mixer poświęcony eventom VIP był doskonałą okazją nie tylko do wymiany najlepszych praktyk, ale również podjęcia rozważań na temat kryzysu polskiej branży wydarzeń luksusowych. Zaproszeni goście potwierdzili tezę, która naszym zdaniem, najdokładniej obrazuje tę formę promocji, mianowicie, że polski rynek premium rozwija się bardzo dynamicznie i stanowi duży potencjał dla zagranicznych inwestorów a także polskich marek.” - podkreśla Paweł Kw...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy