Czy da się polubić reklamy internetowe?

Aktualności
Dzisiejszy internet nie istniałby, gdyby nie reklamy. To dzięki nim wydawcy zarabiają, a internauci mają dostęp do darmowych treści. Reklamy „napędzają” internet. Dlaczego więc tak wielu Polaków blokuje reklamy i czy da się je polubić?

Polacy znów znaleźli się na niechlubnym miejscu w kwestii blokowania reklam. Na 62 kraje, które przeanalizowała ekipa z OnAudience w tym roku (2017), Polska osiągnęła „zaszczytne” pierwsze miejsce. Już prawie 7 mln z nas blokuje reklamy. Skąd wzięła się ta „moda” i dlaczego tak się dzieje? Żeby nie demonizować, to zaraz za nami uplasowali się Brytyjczycy i Norwegowie. Wydaje się, że reklamy internetowe ewidentnie nie przeszkadzają Brazylijczykom. Tylko niecałe 4% brazylijskich internautów je blokuje.

POLECAMY

W...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy