Ciężka praca nad koncepcją produktu to tylko część gwarancji sukcesu. Moment wprowadzania marki na rynek jest kluczowy dla przyszłości całego przedsięwzięcia. Właściwa strategia i przemyślany plan działania to droga do sukcesu prężnie rozwijających się przedsiębiorstw. Niestety, dla wielu młodych jak i przyszłych przedsiębiorców techniki wprowadzania produktów na rynek pozostają zagadką. Dlatego podczas czwartego spotkania z cyklu „Od zera do biznesu” Kamil Dziadkiewicz opowie:
POLECAMY
- jak zbudować skuteczną strategię wejścia na rynek polski i zagraniczny,
- jak mądrze wydawać pieniądze przeznaczone na ten cel,
- jak zaprezentować markę, aby szybko przeniknęła do świadomości klientów,
- jak ustrzec się typowych błędów podczas wprowadzania produktu na rynek polski i zagraniczny.
W czasie warsztatów przewidziany jest czas na zadawanie pytań dotyczących własnego biznesu. Celem cyklu szkoleniowego „Od zera do biznesu" jest przekazanie wiedzy na temat zakładania własnej działalności przyszłym i młodym przedsiębiorcom.
Wydarzenie poprowadzi Kamil Dziadkiewicz, który zdobywał doświadczenie w takich stacjach telewizyjnych jak: TVP2, TVN, Polsat oraz w agencjach reklamowych, gdzie zajmował się mediami społecznościowymi i komunikacją marki w internecie. Ponadto występuje na licznych kon...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!