Czwarte spotkanie z cyklu „Od zera do biznesu" w katowickim Idea Hub

Aktualności
Czy wiesz co stoi za skutecznym wprowadzeniem produktu na rynek zagraniczny? Czy znasz odpowiednie metody, które pozwolą Twojej marce szybko przeniknąć do świadomości klientów? Fundamentalną zasadą prężnie rozwijających się przedsiębiorstw jest skuteczna strategia rozwoju marki, o której już 7 listopada opowie Kamil Dziadkiewicz – specjalista ds. marketing i komunikacji w Swimmo – polskiej marce produkującej smartwatch’e dla aktywnych.

Ciężka praca nad koncepcją produktu to tylko część gwarancji sukcesu. Moment wprowadzania marki na rynek jest kluczowy dla przyszłości całego przedsięwzięcia. Właściwa strategia i przemyślany plan działania to droga do sukcesu prężnie rozwijających się przedsiębi...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy