Dołącz do czytelników
Brak wyników

Człowieku, trochę kultury! - Groupon rusza z Miesiącem Teatrów

Artykuł | 3 października 2014 |
205
Ponad 10 tys. biletów na spektakle w ponad 40 teatrach – Groupon w październiku inspiruje Polaków do spotkań w teatrze. „Ożenek” Gogola, „Jak zostałam wiedźmą” i „Dwoje biednych Rumunów” Masłowskiej, „Wiśniowy sad” Czechowa, „Oniegin” Puszkina, „Wichrowe Wzgórza” E. Bronte, „Dziady” Mickiewicza czy „Kupiec Wenecki” Szekspira. Wszystkie te spektakle będzie można obejrzeć w polskich teatrach, biorących udział w inicjatywie Miesiąc Teatrów – projekcie promującym polską kulturę teatralną.

Ponad 10 tys. biletów na spektakle w ponad 40 teatrach – Groupon w październiku inspiruje Polaków do spotkań w teatrze. „Ożenek” Gogola, „Jak zostałam wiedźmą” i „Dwoje biednych Rumunów” Masłowskiej, „Wiśniowy sad” Czechowa, „Oniegin” Puszkina, „Wichrowe Wzgórza” E. Bronte, „Dziady” Mickiewicza czy „Kupiec Wenecki” Szekspira. Wszystkie te spektakle będzie można obejrzeć w polskich teatrach, biorących udział w inicjatywie Miesiąc Teatrów – projekcie promującym polską kulturę teatralną.

POLECAMY

Z raportu CBOS o aktywności i doświadczeniach Polaków z 2014 roku wynika, że liczba odwiedzających teatry w Polsce jest najwyższa od 26 lat i wynosi 20%. Groupon Polska w odpowiedzi na ten trend i zainteresowanie ofertą kulturalną Polaków ogłasza nową inicjatywę – Miesiąc Teatrów. Projekt rozpoczyna się już 1 października. Serwis, wraz z teatrami największych polskich miast, przygotował specjalną ofertę tylko dla użytkowników serwisu. Przez miesiąc będą mieli okazję oglądać spektakle każdego gatunku: od oper, przez dramaty, po komedie w cenie niższej niż zazwyczaj.

„Założeniem Groupona jest sprawianie ludziom przyjemności, zachęcanie ich do wyjścia z domu i poszerzania swoich horyzontów. Chyba żadna inna forma rozrywki nie wpisuje się w zasady działania firmy lepiej niż teatr. Nawiązanie bliskiej współpracy z instytucjami kultury to ważny element naszej misji. Wszystkie teatry, które biorą udział w tym projekcie proponują publiczności ciekawy, inspirujący, czasem rozrywkowy, a czasem zmuszający do refleksji repertuar. Cieszę się, że również możemy przyczynić się do wsparcia polskiej kultury, w ramach pierwszego Miesiąca Teatrów” – powiedziała Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska.

Mecenasem pierwszej edycji Miesiąca Teatrów został Tomasz Karolak, Dyrektor Artystyczny teatru IMKA w Warszawie - „Właśnie rozpoczął się wirtualny fest...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy