Czas „nowej ekonomii”. Dostawcy coraz częściej stawiają na subskrypcje

Aktualności
Rozliczanie płatności w zależności od stopnia wykorzystania danego produktu czy usługi, z pominięciem długotrwałych umów i płatności „z góry”? Ta formuła rozliczeń staje się coraz bardziej popularna i przenika do kolejnych branż, ewoluując do niespotykanych do tej pory form.

Brytyjski startup Zagoto firma określana mianem insurtech. Oferuje ona ubezpieczenia rozliczane w zależności od faktycznego czasu pracy, adresowane szczególnie do pracowników firm działających w obszarze tzw. gig-economy, takich jak np. Uber czy Deliveroo. Idea? Twórcy Zago wyszli z założenia, że ze względu na dorywczy charakter pracy, pełne i kosztowne ubezpieczenie komunikacyjnejest zbędne, stąd oferują rozwiązanie pozwalające zakupić polisę „dostarczaną czasowo” na dowolnie zdeklarowaną liczbę godzin każdego dnia. I tak, koszt godziny ubezpieczenia dla dostawcy przemieszczającego się na skuterze zaczyna się już od 65 pensów, zaś dla kierowcy auta o...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy