W połowie września br. do zespołu BIGFORMAT.tv, ogólnopolskiej sieci DOOH (digital out of home), dołączył Czarek Sochacki. Jako client service director odpowiedzialny jest za współtworzenie i realizację strategii sprzedaży firmy oraz współtworzenie i wdrażanie nowych produktów w ofercie BIGFORMAT.tv. Do dynamicznie rozwijającej się sieci ekranów LED wniesie swoje wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu niestandardowych kampanii OHH (out of home) oraz bardzo dobrą znajomość polskiego rynku reklamy.
POLECAMY
Czarek Sochacki z branżą reklamową związany jest od 20 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczął w biurze reklamy Gazety Wyborczej, w dziale współpracy z agencjami reklamowymi. Przez wiele lat był związany z domem mediowym MindShare Polska, gdzie jako client service director zarządzał zespołami pracującymi m.in. dla takich klientów jak Ford, Volvo, Samsung, Nike, Kimberly-Clark czy Inteligo. W ramach Group M był odpowiedzialny za współpracę z firmami rynku OOH. Po odejściu z MindShare zajmował się rozwojem alternatywnych kanałów komunikacji OOH, współpracując z agencjami ambientowymi. Ostatnio zarządzał spółką Posterscope Polska należącą do sieci Dentsu Aegis Network oraz pełnił funkcję prezesa fundacji KCK, w ramach której realizował kampanię społeczną „Kocham. Nie biję”. Pracę w fundacji będzie łączyć z obowiązkami na stanowisku client service director w BIGFORMAT.tv.
BIGFORMAT.tv jest obecną na rynku od 2010r. ogólnopolską firmą specjalizującą się w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych na nośnikach DOOH (digital out of home) w sieci własnej i brokerskiej. Posiada aktualną bazę ponad 630 aktywnych, wielkoformatowych ekranów LED w Polsce w lokalizacjach o najwyższych wskaźnikach oglądalności. Swoim klientom zapewnia możliwość zarządzania przebiegiem kampanii on-line oraz aktualizacji kreacji w czasie rzeczywistym, a także integrację komunikacji DOOH z innymi mediami, jak np. social media, mobile czy strony internetowe.
BIGFORMAT.tv jako jedyna firma w branży DOOH w Polsce w...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!