Dołącz do czytelników
Brak wyników

Criteo wprowadza nową generację silnika reklamowego przewidującego zachowania internautów - opartego o rzeczywiste zachowania zakupowe

Artykuł | 9 czerwca 2014 |
78
Criteo (NASDAQ: CRTO), globalna firma technologiczna, specjalizująca się w reklamie internetowej w modelu efektywnościowym, po ponad trzech latach pracy ogłosiła wprowadzenie istotnych technicznych usprawnień silnika Criteo. Technologia Criteo przewiduje zachowania użytkowników i rekomenduje na ich podstawie produkty, którymi mogą być zainteresowani użytkownicy. Nowa technologia przełamuje dotychczasowe standardy mierzenia wydajności, pozwalając Criteo każdorazowo decydować czy kupić odsłonę, opierając się na prawdopodobieństwie tego, czy po kliknięciu w nią użytkownik dokona zakupu na stronie internetowej reklamodawcy. Dzięki temu klienci mają możliwość dotrzeć do znacznie większej liczby potencjalnych kupujących, utrzymując dotychczasowe koszty sprzedażowe. W rezultacie, ulepszony silnik wzmacnia efektywność kampanii Criteo, pozwalając osiągnąć nawet 38 proc. wzrost sprzedaży przy dokładnie tych samych kosztach. Udało się to zmierzyć na podstawie miliardów odsłon, milionów użytkowników i kliknięć. „Ulepszony silnik Criteo Engine to duży przełom. Criteo zawsze znane było z wysokiej efektywności i dobrego CPC. Jesteśmy więc bardzo podekscytowani, mogąc ogłosić tak znaczący wzrost wydajności. Technologia Criteo Engine przetwarza teraz w nowym modelu ogromne ilości danych, w wyniku czego jesteśmy w stanie przewidzieć zdarzenia występujące raz na 10 tys., jak wtedy, gdy wyświetlenie reklamy prowadzi do sprzedaży. W rezultacie, pomagamy podejmować reklamodawcom najlepsze możliwe decyzje, które będą maksymalizować zasięg i skuteczność ich działań marketingowych” – powiedział Jonathan Wolf, Chief Product Officer w Criteo. „To jest kierunek, w którym zmierzać musi reklama i bardzo cieszymy się, że możemy wciąż dowodzić wartości, jakie można osiągnąć dzięki skupieniu się na czystej efektywności post-click”. Ponad trzy lata rozwoju prowadzące do niezrównanego postępu W ciągu ostatnich trzech lat, firma Criteo poświęciła wiele czasu i środków w celu zbudowania własnej infrastruktury oraz poprawy szybkości i dokładności silnika. Przeprojektowany Criteo Engine pracuje z szybkością błyskawicy, z możliwością obsłużenia 15 milionów prognoz na sekundę i reagowania w ciągu 20 milisekund. Dziennie, Criteo przetwarza ponad 20 Terabajtów danych, w tym te dotyczące rzeczywistych zachowań zakupowych. Aby nowy model prognozowania działał, co kilka godzin konieczna jest analiza danych pochodzących z wielu tygodni – zastosowano więc technologie open source, m.in. Apache Hadoop. „Nowa generacja silnika Criteo Engine jest niezwykle potężna” – powiedział Elliott Pritchard, CMO firmy Travel Republic. „Jesteśmy pod wrażeniem tego, jak dzięki nowym usprawnieniom możemy łatwiej i szybciej skalować nasze kampanie, jednocześnie skupiając się na tym, co najważniejsze - efektywności i sprzedaży. W rezultacie wprowadzenia poprawek, wskaźniki konwersji naszej kampanii wzrosły o 25 procent i spodziewamy się, że liczba ta będzie jeszcze większa w najbliższych miesiącach”. Kolejna generacja silnika Criteo Engine wprowadza również kilka nowych możliwości dla klientów, w tym uproszczoną segmentację zaprojektowaną w celu ułatwienia planowania i zarządzania, dzięki czemu reklamodawcy mogą bardziej skupić się na swoich celach marketingowych. Wszystkie usprawnienia silnika Criteo Engine będą wdrożone automatycznie na całym świecie, bez żadnych dodatkowych kosztów ponoszonych przez dotychczasowych klientów. Podaj dalej: wsparcie dla Open Source Ekosystem Apache Hadoop umożliwił Criteo przechowywanie i analizę ogromnej ilości danych. Rezultatem tego jest Criteo Engine. Aby odwdzięczyć się społeczności open source, która przyczyniła się do technologicznego rozwoju silnika, Criteo pomaga w tworzeniu otwartego formatu przechowywania danych Parquet dla ekosystemu Apache Hadoop i będzie wspierać podobne inicjatywy w przyszłości. Więcej informacji na temat Criteo Engine oraz rozwiązaniach Criteo z zakresu reklamy efektywnościowej znaleźć można na stronie www.criteo.com. ### O firmie Criteo Criteo jest globalnym liderem cyfrowej reklamy efektywnościowej, współpracującym z ponad 5 tys. firm. Criteo zatrudnia ponad 800 pracowników w biurach w Stanach Zjednoczonych, Europie i Azji, obsługujących ponad 40 państw na całym świecie. Więcej informacji dostępnych jest na stronie http://www.criteo.com.

Criteo (NASDAQ: CRTO), globalna firma technologiczna, specjalizująca się w reklamie internetowej w modelu efektywnościowym, po ponad trzech latach pracy ogłosiła wprowadzenie istotnych technicznych usprawnień silnika Criteo. Technologia Criteo przewiduje zachowania użytkowników i rekomenduje na ich podstawie produkty, którymi mogą być zainteresowani użytkownicy. Nowa technologia przełamuje dotychczasowe standardy mierzenia wydajności, pozwalając Criteo każdorazowo decydować czy kupić odsłonę, opierając się na prawdopodobieństwie tego, czy po kliknięciu w nią użytkownik dokona zakupu na stronie internetowej reklamodawcy. Dzięki temu klienci mają możliwość dotrzeć do znacznie większej liczby potencjalnych kupujących, utrzymując dotychczasowe koszty sprzedażowe. W rezultacie, ulepszony silnik wzmacnia efektywność kampanii Criteo, pozwalając osiągnąć nawet 38 proc. wzrost sprzedaży przy dokładnie tych samych kosztach. Udało się to zmierzyć na podstawie miliardów odsłon, milionów użytkowników i kliknięć. „Ulepszony silnik Criteo Engine to duży przełom. Criteo zawsze znane było z wysokiej efektywności i dobrego CPC. Jesteśmy więc bardzo podekscytowani, mogąc ogłosić tak znaczący wzrost wydajności. Technologia Criteo Engine przetwarza teraz w nowym modelu ogromne ilości danych, w wyniku czego jesteśmy w stanie przewidzieć zdarzenia występujące raz na 10 tys., jak wtedy, gdy wyświetlenie reklamy prowadzi do sprzedaży. W rezultacie, pomagamy podejmować reklamodawcom najlepsze możliwe decyzje, które będą maksymalizować zasięg i skuteczność ich działań marketingowych” – powiedział Jonathan Wolf, Chief Product Officer w Criteo. „To jest kierunek, w którym zmierzać musi reklama i bardzo cieszymy się, że możemy wciąż dowodzić wartości, jakie można osiągnąć dzięki skupieniu się na czystej efektywności post-click”. Ponad trzy lata rozwoju prowadzące do niezrównanego postępu W ciągu ostatnich trzech lat, firma Criteo poświęciła wiele czasu i środków w celu zbudowania własnej infrastruktury oraz poprawy szybkości i dokładności silnika. Przeprojektowany Criteo Engine pracuje z szybkością błyskawicy, z możliwością obsłużenia 15 milionów prognoz na sekundę i reagowania w ciągu 20 milisekund. Dziennie, Criteo przetwarza ponad 20 Terabajtów danych, w tym te dotyczące rzeczywistych zachowań zakupowy...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy