Dołącz do czytelników
Brak wyników

Criteo przedstawia rozwiązanie spersonalizowanego Marketingu Cross-Device

Artykuł | 30 października 2014 |
64
Firma Criteo, firma technologiczna zajmująca się spersonalizowaną reklamą efektywnościową display, ogłosiła globalną dostępność swojego nowego rozwiązania reklamowego Cross-Device. Pozwala ono na wgląd w dane dotyczące zachowań zakupowych konsumentów na wszystkich urządzeniach i przygotowanie precyzyjnych, spersonalizowanych reklam na olbrzymią skalę. Criteo umożliwia reklamodawcom angażowanie konsumentów personalizowanymi reklamami wyświetlanymi na dowolnym ekranie czy urządzeniu.

Firma Criteo, firma technologiczna zajmująca się spersonalizowaną reklamą efektywnościową display, ogłosiła globalną dostępność swojego nowego rozwiązania reklamowego Cross-Device. Pozwala ono na wgląd w dane dotyczące zachowań zakupowych konsumentów na wszystkich urządzeniach i przygotowanie precyzyjnych, spersonalizowanych reklam na olbrzymią skalę. Criteo umożliwia reklamodawcom angażowanie konsumentów personalizowanymi reklamami wyświetlanymi na dowolnym ekranie czy urządzeniu.

Badania pokazują, że ponad 60 proc. amerykańskich konsumentów korzysta z kilku urządzeń, a więcej niż 1/3 z nich posiada jednocześnie laptopa, smartfon i tablet (badanie comScore Media Metrix Multiplatform and Mobile Metrix, U.S., Marzec 2013 – Czerwiec 2014). Kluczowym jest, by sprzedawcy detaliczni docierali do klientów na różne sposoby i przez wszystkie wykorzystywane urządzenia. Aby skorzystać z tej możliwości, marketerzy muszą być w stanie angażować klientów na tych urządzeniach . Potrzebują również, by reklamy typu Cross-Device działały wszędzie, nie tylko na stronach indywidualnych wydawców, oferujących własne rozwiązania.

Obecnie Criteo dociera miesięcznie do miliarda internautów na całym świecie  i dostarcza spersonalizowane reklamy na wszystkie popularne urządzenia mobilne, w tym na prawie 100 milionów urządzeń Apple. Reklamodawcy mogą skorzystać z nowego rozwiązania Cross-Device, wykorzystującego olbrzymi zasięg  i wiarygodne dane dotyczące intencji zakupowych. Rozwiązanie opiera się na identyfikacji typu Exact-Match (ścisłego dopasowania), opracowanej na podstawie unikalnych i anonimowych danych, dostarczanych przez działających w sieci Criteo klientów. Pozwala na dokładne wytypowanie różnych urządzeń danego, anonimowego użytkownika.  Dzięki takiemu podejściu, Criteo jest w stanie wykorzystać algorytmy intencji zakupowych do ponownego angażowania użytkowników w sieci ponad 7000 wydawców na całym świecie.

„Nasze bezpoś...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy