Criteo prezentuje 8 najważniejszych trendów ecommerce w 2018r

Aktualności
Criteo (NASDAQ: CRTO), wiodąca na rynku commerce marketingu firma technologiczna, prezentuje prognozy dla rynku marketingu handlowego. Krajobraz w branży handlowej zmienia się szybko i dynamicznie.

Ogromna ilość danych na temat klientów pochodzących z transakcji online i offline stała się podstawowym zasobem dla marek i sprzedawców, który pozwala im zrozumieć i nawiązać kontakt ze współczesnym, „omnichannelowym” klientem. Bezpośrednie relacje, jakie firma Criteo nawiązała z ponad 17 000 reklamodawców i tysiącami wydawców pozwoliły jej wyciągnąć wnioski na temat sytuacji na rynku oraz kształtujących się na nim trendów. Poniżej zaprezentowane zostały te z nich, którym zdaniem firmy warto przyjrzeć się w 2018 roku:

POLECAMY

Walka o format video

Udział czasu online poświęconego przez kupujących na content video będzie stabilnie rósł.
W efekcie reklamodawcy, wydawcy i firmy medialne będą zmuszone do reorganizacji swojej oferty
i sk...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy