Dołącz do czytelników
Brak wyników

Criteo otwiera ponad 130 rynków na całym świecie

Artykuł | 28 lipca 2014 |
207
Criteo, globalna firma technologiczna zajmująca się rozwojem technologii reklam efektywnościowych ogłosiła, że rozszerzyła zasięg operacyjny i umożliwia reklamodawcom kierowanie indywidualnie spersonalizowanych reklam do konsumentów w ponad 130 krajach na całym świecie. Rozwiązania Criteo zapewniają możliwość przeprowadzenia multiregionalnych, skalowalnych kampanii, skrócenia czasu wprowadzenia produktu na rynek i wykorzystania potencjału nowych rynków o wartości miliardów dolarów.
Criteo, globalna firma technologiczna zajmująca się rozwojem technologii reklam efektywnościowych ogłosiła, że rozszerzyła zasięg operacyjny i umożliwia reklamodawcom kierowanie indywidualnie spersonalizowanych reklam do konsumentów w ponad 130 krajach na całym świecie. Rozwiązania Criteo zapewniają możliwość przeprowadzenia multiregionalnych, skalowalnych kampanii, skrócenia czasu wprowadzenia produktu na rynek i wykorzystania potencjału nowych rynków o wartości miliardów dolarów.

„Z Criteo współpracujemy od września 2013. To dobry, zaufany partner. Prowadzone przez Criteo kampanie remarketingowe stały się częścią naszego marketing mixu. Zdolność do osiągania pozytywnego ROI, duża liczba konwersji i potężny zasięg – tak najkrócej mógłbym opisać najważniejsze cechy ruchu dostarczanego poprzez Criteo. Cenię sobie również elastyczne podejście do naszych potrzeb, dedykowane kampanie, niestandardowe rozwiązania – Criteo było w stanie sprostać wszystkim naszym oczekiwaniom." – mówi Marcin Dyczak, dyrektor marketingu marketplaces w grupie Allegro.

Dzięki ulepszonej technologii przewidywania i rekomendacji silnika Criteo Engine, Criteo jest w stanie bezproblemowo dostarczyć kampanie reklamowe w modelu wydajnościowym w wielu regionach jednocześnie oraz błyskawicznie „włączać” do kampanii nowe. Wszystko to dało firmie Criteo nowe możliwości współpracy z wieloma znaczącymi międzynarodowymi reklamodawcami.

„Criteo jest naszym stałym partnerem od początku 2013 r. i odkąd współpracujemy stanowi ważny element naszej strategii pozyskiwania ruchu. Wspólnie prowadzimy szerokie kampanie przywracające użytkowników bardzo wysokiej jakości do naszego serwisu. Żaden inny partner prowadzący działania efektywnościowe nie osiąga równie dobrych wyników przy tej skali ruchu. Współpraca z Criteo jest praktycznie bezobsługowa i bezkosztowa, ze względu na zapewnienie nam kompleksowej obsługi kampanii. Z czystym sumieniem mogę ich polecić do działań retargetingowych.” - mówi Łukasz Gwóźdź, Traffic & Marketing Director w Nokaut.pl sp.z o.o.

130 krajów na całym świecie w zasięgu Criteo

Obsługując 130 krajów...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy