Dołącz do czytelników
Brak wyników

Creative perfect match! - TBWA rekrutuje na Tinderze

Artykuł | 1 września 2014 |
70
Agencja TBWA prowadzi rekrutację na kreatywne stanowiska za pomocą aplikacji Tinder. Tola Boska i Witek Ambaras (pierwsze litery imion i nazwisk to nie przypadek) nawiązują kontakty, prowadzą rozmowy i zachęcają do przesłania swojego CV czy portfolio do TBWA. Akcja trwa do 15 września br.

Agencja TBWA prowadzi rekrutację na kreatywne stanowiska za pomocą aplikacji Tinder. Tola Boska i Witek Ambaras (pierwsze litery imion i nazwisk to nie przypadek) nawiązują kontakty, prowadzą rozmowy i zachęcają do przesłania swojego CV czy portfolio do TBWA. Akcja trwa do 15 września br.

Tinder to aplikacja do nawiązywania kontaktów w bardzo prosty i szybki sposób. Wystarczy posiadać konto na Facebooku, zainstalować Tinder na urządzeniu mobilnym i gotowe! Nie trzeba uzupełniać żadnych długich formularzy i opisywać swoich zainteresowań, imienia matki, numeru buta… itd. Wszystkie informacje o użytkownikach pochodzą z Facebooka, z którego Tinder „pobiera” zawartość ich profili.  

Pod twarzami Toli i Witka kryją się pracownicy działu kreacji TBWA....

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy