Dołącz do czytelników
Brak wyników

COSTA stawia na Polskę. CHI Polska zmienia się w COSTA COFFEE POLSKA

Artykuł | 13 lipca 2015 |
68
COSTA COFFEE – największa w Europie sieć kawiarni ‒ sukcesywnie umacnia swoją pozycję na polskim rynku. Konsekwentnie rozwijana marka szybko zyskała sympatię konsumentów i pozycję lidera polskiej branży kawiarnianej. Zgodnie z przyjętą strategią, właściciel i operator sieci zmienia nazwę na COSTA COFFEE POLSKA SA (dawniej CHI Polska SA). Zmiana jest elementem strategii firmy, zmierzającej do umacniania świadomości marki wśród Polaków.

COSTA COFFEE – największa w Europie sieć kawiarni ‒ sukcesywnie umacnia swoją pozycję na polskim rynku. Konsekwentnie rozwijana marka szybko zyskała sympatię konsumentów i pozycję lidera polskiej branży kawiarnianej. Zgodnie z przyjętą strategią, właściciel i operator sieci zmienia nazwę na COSTA COFFEE POLSKA SA (dawniej CHI Polska SA). Zmiana jest elementem strategii firmy, zmierzającej do umacniania świadomości marki wśród Polaków.

W całej Polsce działa już blisko 80 kawiarni COSTA COFFEE i ponad 190 maszyn COSTA Express. W listopadzie br. zakończony zostanie proces zmian, w efekcie którego wszystkie kawiarnie zarządzane przez firmę działać będą pod marką COSTA COFFEE (obecnie jest ich 108, co sprawia, że spółka wyprzedza najbliższych konkurentów dwu- i trzykrotnie). Równolegle sieć otwiera nowe lokale. W ostatnich miesiącach powstały cztery nowe kawiarnie COSTA COFFEE – trzy w Warszawie i jedna we Wrocławiu. Na bieżący rok finansowy (kończący się w lutym 2016 r.) firma zaplanowała otwarcie jeszcze 6-7 nowych kawiarni. W kolejnych latach dynamika rozwoju się zwiększy, czego efektem będzie kilkanaście otwarć rocznie.

‒ Wejście marki COSTA COFFEE na polski rynek i jej dynamiczny rozwój to największe tego typu przedsięwzięcie w naszym kraju i jeden z niewielu takich projektów na świecie. Polska awansowała ostatnio na 3. pozycję w naszej sieci pod względem liczby kawiarni, zaraz za Wielką Brytanią i Chinami. Z kolei, analiza całego rynku pokazuje, że przestrzeni do rozwoju jest jeszcze dużo. Na tle innych państw europejskich, gdzie przypada średnio 25 kawiarni markowych na milion mieszkańców, a w rekordowej Wielkiej Brytanii nawet 85, polski rynek - z 12 kawiarniami - ma jeszcze gigantyczny potencjał rozwoju. Polacy stają się coraz bardziej...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy