Dołącz do czytelników
Brak wyników

COSTA COFFEE prężnie działa na Instagramie - ruszyła najnowsza odsłona projektu COSTAgram

Artykuł | 22 lutego 2016 |
184
COSTA COFFEE w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej stawia duży nacisk na social media. Wykorzystując potencjał Instagrama, marka kolejny raz zaprasza miłośników legendarnej mieszanki Mocha Italia do wspólnego odkrywania kawowych tajemnic w wirtualnym świecie. Już teraz, dzięki kolejnej odsłonie projektu COSTAgram poznamy bohaterów najnowszej kampanii reklamowej marki COSTA COFFEE – sylwetki baristów oraz legendarne kawy Corto i Flat White.

COSTA COFFEE w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej stawia duży nacisk na social media. Wykorzystując potencjał Instagrama, marka kolejny raz zaprasza miłośników legendarnej mieszanki Mocha Italia do wspólnego odkrywania kawowych tajemnic w wirtualnym świecie. Już teraz, dzięki kolejnej odsłonie projektu COSTAgram poznamy bohaterów najnowszej kampanii reklamowej marki COSTA COFFEE – sylwetki baristów oraz legendarne kawy Corto i Flat White.

POLECAMY

Najnowszy koncept nowatorskiego projektu COSTAgram pozwala – za pomocą tagów – przemieszczać się
po publikowanych materiałach – zdjęciach i krótkich filmach. Aby poznać świat COSTA COFFEE, jej ambasadorów oraz flagowe produkty, wystarczy wybrać właściwy profil ze strony głównej @costagram_costacoffee. Inspiracją dla przekazów na profilu marki na Instagramie stała się najnowsza kampania „Kawiarnia z serca Londynu”. COSTA COFFEE za pośrednictwem swoich baristów – pasjonatów i miłośników kawy oraz niekwestionowanych mistrzów Latte Art – prezentuje świat marki. W najnowszej odsłonie projektu ruszyły aż 3 profile – Mistrzowie Latte Art (@mistrzowielatteart), Flat White (@flatwhite_costacoffee) oraz Corto (@corto_costacoffee). Nowe profile uzupełniają istniejące profile, które powstały przy okazji startu wiosennej oraz letniej kampanii reklamowej.

– Trudno wyobrazić sobie lepszą platformę do pokazywania tak atrakcyjnych wizualnie i plastycznych kompozycji, jak Latte Art, niż stworzony wręcz do tego Instagram. Realizując największą do tej pory kampanię reklamową marki COSTA COFFEE na polskim rynku w komunikacji z naszymi sympatykami bardzo mocno stawiamy na rozwój tego kanału. Z zeszłorocznej realizacji wiemy, że to sprawdzone i lubiane medium. Najnowsza odsłona uzupełni system połączonych profili produktowych m.in. Tukan Chai, Viva Vanilla, Karmel Bananza i Kawy z Oreo. Cieszymy się, że udało nam s...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy