Coraz więcej Polaków robi zakupy spożywcze przez Internet

Aktualności
Frisco.pl zwiększyło liczbę klientów o 1/3 w okresie H1 2016 vs H1 2017 Branża e-grocery przeżywa w Polsce dynamiczny rozwój, a potwierdzeniem tego są wyniki lidera warszawskiego rynku wśród supermarketów online – Frisco.pl, którego udziałowcami są MCI i Eurocash. W porównaniu do pierwszego półrocza 2016 roku, w analogicznym okresie bieżącego roku, Frisco.pl zanotowało wzrost liczby klientów aż o 33% , a także utrzymało niemal 100%-owe wskaźniki punktualności dostaw oraz kompletności zamówień.

Jak zamawiali klienci Frisco.pl w pierwszym półroczu 2017 roku?

POLECAMY

– Klienci Frisco.pl najchętniej robili duże zakupy do domu, składając zamówienia najczęściej przed weekendem, średnio 2 razy w miesiącu. Przeciętna wartość pojedynczego zamówieniawynosiła ok. 290 zł.Co ważne, klienci nie musieli dodatkowo płacić za dowóztakich zamówień, ponieważ we Frisco.pl oferujemy bezpłatną dostawę w przypadku zakupów powyżej 200 zł– komentuje Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

Ponadto,zamówienia najczęściejbyły s...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy