Jak zamawiali klienci Frisco.pl w pierwszym półroczu 2017 roku?
POLECAMY
– Klienci Frisco.pl najchętniej robili duże zakupy do domu, składając zamówienia najczęściej przed weekendem, średnio 2 razy w miesiącu. Przeciętna wartość pojedynczego zamówieniawynosiła ok. 290 zł.Co ważne, klienci nie musieli dodatkowo płacić za dowóztakich zamówień, ponieważ we Frisco.pl oferujemy bezpłatną dostawę w przypadku zakupów powyżej 200 zł– komentuje Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.
Ponadto,zamówienia najczęściejbyły...
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!