Content na wagę złota

Aktualności
Warszawa, 29.05.2015
Warszawa, 29.05.2015
Content na wagę złota
Jakie treści w social mediach są najbardziej wartościowe z punktu widzenia konsumenta? Co powinno przyświecać markom podczas próby dostosowania stylu komunikacji oraz rodzaju udostępnianych treści do swoich odbiorców? Odpowiedzi na te i inne pytania związane z contentem odnajdziemy w raporcie Wave 8 przygotowanym przez dom mediowy UM (Universal McCann).
Social media dziś
Na przestrzeni ostatniej dekady sposób komunikacji między ludźmi uległ zmianie. Social media stały się wszechobecne i ich rola urosła do rangi drugiej najpopularniejszej formy wymiany myśli i doświadczeń. Tegoroczne badanie Wave 8 pokazuje wyraźny trend w komunikacji, świadczący o dojrzewaniu polskich internautów, określany jako one2few zamiast one2many. Liczba regularnie utr...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy