Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

14 września 2017

Content marketing dla HR

217
Content marketing to jeden z najważniejszych trendów we współczesnej reklamie internetowej, choć reklamą samą w sobie przecież nie jest.

Nie ma w nim miejsca na działania typowo sprzedażowe i agresywne komunikaty wprost nawołujące do zakupu. Content marketing wsłuchuje się w potrzeby odbiorców i reaguje na nie za pomocą wartościowych treści. Daje czytelnikom to, czego aktualnie poszukują.

POLECAMY

Content marketing to sztuka komunikacji. Jeżeli umiejętnie ją poprowadzisz, zaczniesz sprzedawać. Ale bez sprzedawania!

Użyteczna i merytoryczna treść przyciąga uwagę, wzbudza zainteresowanie i pozwala budować długotrwałe relacje. Między innymi z tego względu właśnie content marketing doskonale odnajduje się w świecie HR, który jest mocno ukierunkowany na dzielenie się wiedzą ekspercką, rozwój oraz wymianę doświadczeń.

Content marketing w HR - co możesz zyskać tworząc wartościowe treści?

Wysokiej jakości treść to dowód profesjonalizmu. Budowanie pozycji eksperta jest w środowisku HR niezwykle ważne. Publikując teksty, które są poszukiwane przez Twoich klientów, zapraszasz ich do długofalowej relacji, wzmacniasz więź i stajesz się w ich oczach godnym zaufania ekspertem. Zainspirowani czytelnicy chętnie powracają, utrzymują kontakt i sięgają po większą dawkę wiedzy oraz informacji. Użyteczne i angażujące treści pozwalają prowadzić dialog. Twoi odbiorcy mogą przecież komentować artykuły, podejmować dyskusje i wyrażać własne opinie.Jak content marketing działa w środowisku HR? Jeżeli prowadzisz agencję pośrednictwa pracy lub doradztwa personalnego, warto, abyś zbudował wizerunek eksperta w oczach Twoich potencjalnych klientów, partnerów biznesowych i współpracowników. Content marketing daje do tego wiele okazji. Możesz prowadzić własnego bloga eksperckiego i za pomocą przydatnych artykułów udzielać niezbędnych porad oraz wskazówek. Możesz dzielić się własnymi spostrzeżeniami, mówić o stosowanych rozwiązaniach i najnowszych tren...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy