Dołącz do czytelników
Brak wyników

Codemedia tworzy nowy dział kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych

Artykuł | 27 listopada 2014 |
70
Codemedia – największy, niezależny dom mediowy – utworzył nowy dział - GoodStory. Celem jest zaoferowanie klientom kompleksowej obsługi opartej  o nowoczesne podejście do komunikacji marketingowej.  W związku z tym do agencji dołączyli Piotr Zagórski oraz Marta Gilbas. Oboje objęli stanowiska Storytelling Director. 
Codemedia – największy, niezależny dom mediowy – utworzył nowy dział - GoodStory. Celem jest zaoferowanie klientom kompleksowej obsługi opartej  o nowoczesne podejście do komunikacji marketingowej.  W związku z tym do agencji dołączyli Piotr Zagórski oraz Marta Gilbas. Oboje objęli stanowiska Storytelling Director. 

Piotr Zagórski i Marta Gilbas w Codemedia, w ramach nowoutworzonego działu GoodStory, będą odpowiedzialni za tworzenie koncepcji bazujących na idei storytellingu. Rozwiązania tworzone przez zespół GoodStory z jednej strony wzmocnią strategiczne kompetencje Codemedia przy współpracy z obecnymi klientami, z drugiej zaś stanowić będą nowy 
produkt skierowany do zewnętrznych klientów poszukujących dedykowanych, zoptymalizowanych rozwiązań komunikacyjnych, silnie angażujących grupę docelową. Storytelling integruje mechanizm komunikacyjny, jak i poszczególne działania w ramach niego prowadzone, w obrębie wszystkich wykorzystywanych obszarów: komunikacji cyfrowej, komunikacji w mediach tradycyjnych, social mediów, mobile marketingu, ecommerce i retailu – podkreśla Piotr Zagórski. Gwarantuje tym samym m.in. zaangażowanie grupy docelowej w komunikację, spójność i efekt synergii w ramach prowadzonych działań oraz bezpośrednio wpływa na konwersyjność i transakcyjność z prowadzonej komunikacji – dodaje Marta Gilbas. 

Na rynku nie ma już praktycznie miejsca dla standardowego modelu działania domów mediowych. Przyszłość to integrowanie rozwiązań strategicznych, kreatywnych oraz bezpośrednio wspierających cele biznesowe klienta, a nie tylko planowanie i zakup mediów. Dlatego od początku naszej działalności regularnie poszerzamy portfolio naszych usług, bazując na kompetencjach ludzi, którzy tworzą Codemedia i wykorzystaniu najnowszych technologii wspierających zintegrowane kampanie. Wierzymy, że GoodStory pozwoli zaoferować naszym klientom wartość dodaną – podkreśla Łucja Gdala, Managing Director w Codemedia. 

Piotr Zagórski posiada 7-letnie doświadczenie w zakresie przygotowania strategii, planowania i optymalizacji kampanii w mediach offline i digit...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy