Dołącz do czytelników
Brak wyników

Codemedia kolejny raz dla Vanquis Bank

Artykuł | 17 grudnia 2014 |
80
Codemedia – największy, niezależny dom mediowy – zrealizował kolejną kampanię dla Vanquis Banku. Codemedia był odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów, a także wsparcie w opracowaniu mechanizmu akcji „Kierunek szczęście”.
Codemedia – największy, niezależny dom mediowy – zrealizował kolejną kampanię dla Vanquis Banku. Codemedia był odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów, a także wsparcie w opracowaniu mechanizmu akcji „Kierunek szczęście”.
Celem działań było podkreślenie wizerunku Vanquis Banku jako instytucji, która jest blisko swoich klientów i ich codziennych spraw, a także zaangażowanie odbiorców w stworzenie raportu. Punktem wyjścia były badania dotyczące poziomów szczęścia Polaków w skali ogólnopolskiej i poszczególnych regionach przeprowadzone przez TNS OBOP na zlecenie Vanquis Banku. Drugim etapem był konkurs, w którym należało odpowiedzieć na pytanie „Czego brakuje Ci do szcześcia?”. Zgłoszenia można było wysyłać za pomocą platformy konkursowej na Fakt.pl, a konkurs otrzymał wsparcie promocyjne w mediach objętych kampanią. W sumie swoje odpowiedzi nadesłało ponad 730 osób, a na ich podstawie powstał raport, który ukazał się na łamach „Faktu Kraj” i Fakt.pl. 
Akcja rozpoczęła się 20 października, a zakończyła 26 listopada. Za dobór i zakup mediów, a także doradztwo strategiczne, odpowiedzialny był dom mediowy Codemedia. Kampania objęła następujące media:  „Fakt” (edycja krajowa i wydania regionalne), „Fakt Gwiazdy”, „Fakt TV” i Fakt.pl. Strategia polegająca na geotargetowaniu reklam pozwoliła na zaangażowanie czytelników i Internautów w akcję, co potwierdza duża liczba zgłoszeń oraz na stworzenie wartościowego raportu podsumowującego całość działań, z podziałem na poszczególne województwa. Akcja przyczyniła się również do wzmocnienia wizerunku Vanquis Banku.
„Kierunek szczęście” to kolejny projekt zrealizowany przez Codemedia dla Vanquis Banku. W październiku dom mediowy zaplanował kampanię telewizyjną wspierającą sprzedaż, która pozwoliła na znaczne zmniejszenie kosztów pozyskania klienta.

Codemedia jest największym niezależnym domem mediowym w Polsce działającym w segmencie wspierania sprzedaży przy pomocy kanałów mediowych, zarówno tej będącej efektem bezpośredniego...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy