Dołącz do czytelników
Brak wyników

Co zrobić, aby osiągnąć większe OR-y i CTR-y?

Artykuł | 29 stycznia 2016 |
198
Budowałeś swoją bazę przez lata, jednak po jakimś czasie zainteresowania Twoich odbiorców się zmieniły? Wskaźniki OR i CTR są z każdą wysyłką coraz niższe? Brzmi znajomo? Przedstawiamy najnowszy materiał edukacyjny od SARE, który podpowie co zrobić, by przeciwdziałać spadającym statystykom.

Budowałeś swoją bazę przez lata, jednak po jakimś czasie zainteresowania Twoich odbiorców się zmieniły? Wskaźniki OR i CTR są z każdą wysyłką coraz niższe? Brzmi znajomo? Przedstawiamy najnowszy materiał edukacyjny od SARE, który podpowie co zrobić, by przeciwdziałać spadającym statystykom.

POLECAMY

Poradnik przygotowany specjalnie dla e-mail marketerów przez… e-mail marketerów ma na celu pomoc w skutecznym dotarciu do skrzynek odbiorczych Klientów. Co w nim znajdziecie?

Planowanie i realizacja kampanii to rzecz trudna, wymagająca wysiłku i doświadczenia. Wysyłanie e-maili z nadzieją, że przyniosą oczekiwaną konwersję – może być złudne. Poradnik powstał właśnie po to, by pomóc marketerom w skupieniu się na najważniejszych aspektach dobrej i przede wszystkim efektywnej kampanii mailingowej.

E-book koncentruje się na czterech podstawowych działaniach: dbałości o bazę adresów, przestrzeganiu strategii STP, regularnym testowaniu kreacji oraz content marketingu, jednocze...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy