Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

17 stycznia 2019

Co czeka wideo marketing w 2019 roku?

241
W dzisiejszych czasach większość osób korzysta z Internetu głównie na urządzeniach mobilnych, a najchętniej eksplorowanym rodzajem treści jest wideo. To właśnie ono zrewolucjonizowało w ostatnich latach światowe rynki digital marketingu. Jak pośród natłoku informacji sprawić, aby to nasz przekaz zainteresował odbiorców? Jakie rozwiązania warto wykorzystać w swojej strategii w 2019 roku?

Filmy to jedne z najbardziej angażujących treści online. Planując działania, należy jednak pamiętać, że trendy bardzo szybko się zmieniają, dlatego to co było popularne w danym roku, w kolejnym może być już tylko wspomnieniem. Aby prowadzić sprawne i przynoszące efekty działania, należy nieustannie obserwować zmieniające się środowisko i szybko reagować na pojawiające się nowości. Czas więc, aby dowiedzieć się, jakie trendy będą królowały w 2019 roku. Oto 3 rozwiązania, które na pewno pomogą markom osiągnąć sukces.

POLECAMY

Vlogowanie dla biznesu

W ciągu ostatnich lat, vlogi zamieszczane w serwisie YouTube osiągnęły ogromny sukces. Większość z nich dotyczy codziennego życia czy też relacji z różnego rodzaju wydarzeń bądź podróży. Teraz także firmy zaczęły wykorzystywać ten rodzaj komunikacji z odbiorcami w swoich strategiach marketingowych. Przewiduje się, że w 2019 roku ta praktyka będzie zyskiwała coraz więcej zwolenników, a vlogi nie będą już tylko sposobem na dostarczanie rozrywki subskrybentom. Coraz więcej marek zaczyna zauważać, że vlogowanie jest szybkim i prostym sposobem na zwiększenie liczby odbiorców. Jest to także opcja niewymagająca zaawansowanej technologii. Wszystko co potrzebne jest do rozpoczęcia vlogowania to smartfon, odpowiednie oprogramowanie oraz profil w serwisie.

Wideo na żywo

Dzięki możliwościom prowadzenia transmisji na żywo na takich platformach jak Instagram, Facebook, YouTube czy Twitch, ten rodzaj komunikacji z klientem będzie jeszcze silniej rozwijać się w 2019 roku. Według raportu Facebooka, dzienny czas oglądania transmisji na żywo na tej platformie wzrósł aż czterokrotnie w ciągu ostatniego roku.

Live stream pozwala firmom na bezpośredni kontakt z klientem, przez co budowane jest wzajemne zaufanie. Daje również możliwość komentowania i zadawania pytań w czasie rzeczywistym. Natomiast wykorzystanie personalizacji w tego typu przekazie zachęca widzów do większego zaangażowania oraz pozostania z marką na dłużej. Firmy wykorzystują wideo na żywo w różnych celach: do promowania nowych produktów, prowadzenia seminariów online, przeprowadzania wywiadów, zdawania relacji z wydarzeń czy też organizowania Q&A. Jest to bardzo prosty i darmowy sposób na zwiększenie świadomości marki oraz budowanie relacji z odbiorcami.

Wideo 360°

Już od pierwszych chwil wprowadzenia na rynek wideo 360°, zarówno marki, jak i klienci dostrzegli bardzo duży potencjał tej formy przekazu. Wyjątkowe, inter...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy