Dołącz do czytelników
Brak wyników

Cicho, bo Powstanie - 70 sekund ciszy na 70-lecie Powstania Warszawskiego

Artykuł | 29 lipca 2014 |
68
Związek Powstańców Warszawskich, a także ogólnokrajowe media elektroniczne zgodziły się wesprzeć inicjatywę uczczenia 70 rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego 70 sekundami ciszy. Pomysłodawcą akcji jest agencja Ogilvy & Mather Advertising, która realizuje ją wraz z partnerem - domem mediowym Maxus.

Związek Powstańców Warszawskich, a także ogólnokrajowe media elektroniczne zgodziły się wesprzeć inicjatywę uczczenia 70 rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego 70 sekundami ciszy. Pomysłodawcą akcji jest agencja Ogilvy & Mather Advertising, która realizuje ją wraz z partnerem - domem mediowym Maxus.

Okrągła rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego to szczególna okazja, aby uczcić pamięć bohaterów sprzed 70 lat. Ideą akcji „70 sekund ciszy na 70-lecie Powstania Warszawskiego” jest, by o godzinie „W” polskie media publiczne i niepubliczne wyemitowały specjalnie przygotowany utwór „70 sekund dla Powstańców”, na który składają się elementy ciszy przeplatanej archiwalnymi odgłosami walk. W ten sposób 70-sekundowa „minuta ciszy” nabierze nowego, symbolicznego znaczen...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy