Ogólnopolska kampania oparta na mechanizmie loterii potrwa do 24 czerwca. Akcja przeznaczona jest wyłącznie dla osób pełnoletnich i palących, którzy dokonają zakupu w dowolnym punkcie stacjonarnym eSmoking World za kwotę minimum 10 zł. Nagrody w loterii to 100.000 zł, 5 x 10.000 zł, 5 sztuk Google Glass, 5 kompletów diamentowej biżuterii, a także 5 ekskluzywnych wycieczek i inne. Łączna liczba nagród wynosi 1500, o wartości 293.000 zł.
Warto zwrócić uwagę, że jedną z nagród są futurystyczne Google Glass – długo wyczekiwany i niezwykle pożądany gadżet niedostępny dotąd w Polsce.
Kampania „Chmura Nagród” prowadzona będzie w radio (
m.in. ZET, RMF), prasie lokalnej (ponad 120 tytułów i krajowej, internecie (w tym
m.in. mailing na
interia.pl,
wp.pl,
gazeta.pl,
onet.pl,
fotka.pl oraz kampanie odsłonowe w portalach takich jak
m.in.
interia.pl,
gazeta.pl,
wp.pl,
joemonster.com), za pomocą działań outdoorowych (bilboardy oraz citylighty AMS i Ströer), jak również ambientowych oraz za pośrednictwem materiałów BTL.
Kreacja „Chmury Nagród” wpisuje się w przyjazną, a zarazem profesjonalną identyfikację wizualną sieci eSmoking World. Przykuwająca uwagę atrakcyjnymi nagrodami reklama, bazuje na pozytywnych skojarzeniach z czynnością e-palenia, czyli chmurzenia. Bezpośrednie zaproszenie do udziału w loterii ma na celu włączenie do akcji jak największej liczby konsumentów, a także sprawienie, by marka eSmoking World stała się im bliska.
Koncept i kreację przygotowała uznana agencja Orange Promotion znana z realizacji projektów dla Grupy VPX, Allegro,Lidla, Volkswagena, Grupy Żywiec, L’oreal, Kompanii Piwowarskiej i in.
Za planowanie komunikacji marketingowej i zakup przestrzeni reklamowej odpowiedzialny był MediaCom – jeden z największych domów mediowych w Polsce.
***
eSmoking World (marka Grupy CHIC) jest największą w Europie siecią handlową oferującą elektroniczne papierosy, liquidy oraz wszelkie akcesoria do e-palenia najle...