Dołącz do czytelników
Brak wyników

Chmura Nagród w eSmokingWorld

Artykuł | 19 maja 2014 |
84
17 maja ruszyła unikalna w skali europejskiej i największa w Polsce kampania promująca branżę e-papierosową. Wielotorowa kampania sprzedażowa i wizerunkowa „Chmura Nagród” dotyczy największej w Polsce sieci punktów sprzedaży papierosów elektronicznych eSmoking World. Głównym celem akcji reklamowej jest zbudowanie świadomości marki i ugruntowanie pozycji lidera rynku.
17 maja ruszyła unikalna w skali europejskiej i największa w Polsce kampania promująca branżę e-papierosową. Wielotorowa kampania sprzedażowa i wizerunkowa „Chmura Nagród” dotyczy największej w Polsce sieci punktów sprzedaży papierosów elektronicznych eSmoking World. Głównym celem akcji reklamowej jest zbudowanie świadomości marki i ugruntowanie pozycji lidera rynku.

Ogólnopolska kampania oparta na mechanizmie loterii potrwa do 24 czerwca. Akcja przeznaczona jest wyłącznie dla osób pełnoletnich i palących, którzy dokonają zakupu w dowolnym punkcie stacjonarnym eSmoking World za kwotę minimum 10 zł. Nagrody w loterii to 100.000 zł, 5 x 10.000 zł, 5 sztuk Google Glass, 5 kompletów diamentowej biżuterii, a także 5 ekskluzywnych wycieczek i inne. Łączna liczba nagród wynosi 1500, o  wartości 293.000 zł.

Warto zwrócić uwagę, że jedną z nagród są futurystyczne Google Glass – długo wyczekiwany i  niezwykle pożądany gadżet niedostępny dotąd w Polsce.

Kampania „Chmura Nagród” prowadzona będzie w radio (m.in. ZET, RMF), prasie lokalnej (ponad 120 tytułów i krajowej, internecie (w tymm.in. mailing na interia.plwp.plgazeta.plonet.plfotka.pl oraz kampanie odsłonowe w portalach takich jak m.ininteria.plgazeta.pl,wp.pljoemonster.com), za pomocą działań outdoorowych (bilboardy oraz citylighty AMS i Ströer), jak również ambientowych oraz za pośrednictwem materiałów BTL. 

Kreacja „Chmury Nagród” wpisuje się w przyjazną, a zarazem profesjonalną identyfikację wizualną sieci eSmoking World. Przykuwająca uwagę atrakcyjnymi nagrodami reklama, bazuje na pozytywnych skojarzeniach z czynnością e-palenia, czyli chmurzenia. Bezpośrednie zaproszenie do udziału w loterii ma na celu włączenie do akcji jak największej liczby konsumentów, a także sprawienie, by marka eSmoking World stała się im bliska.

Koncept i kreację przygotowała uznana agencja Orange Promotion znana z realizacji projektów dla Grupy VPX, Allegro,Lidla, Volkswagena, Grupy Żywiec, L’oreal, Kompanii Piwo...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy