Pierwsza polska platforma do zarządzania i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku – Catvertiser – została rozszerzona o reguły autooptymalizacyjne. Oznacza to, że system sam zatrzyma reklamy po osiągnięciu dokładnie założonych rezultatów, a także automatycznie zmieni stawki w momencie spadku bądź wzrostu wyników.
POLECAMY
Facebook prostszy i efektywniejszy
Dzięki nowej funkcjonalności systemu, zarządzanie kampaniami reklamowymi na Facebooku stanie się jeszcze prostsze i efektywniejsze. Nie musisz już martwić się o stały nadzór nad nimi. Catvertiser poprowadzi je za Ciebie – wyjaśnia Michał Łukasiewicz, Managing Director Catvertiser.
Autooptymalizacja to zestaw reguł, które stale monitorują kampanię i dokonują zmian w momencie wystąpienia zdefiniowanej przez użytkownika sytuacji. Zmianą może być na przykład zwiększenie lub zmniejszenie budżetu, zatrzymanie kampanii czy zmiana liczby wyświetleń. Kluczowa jest umiejętność przewidywania, co może się wydarzyć i opracowania odpowiedniej strategii reagowania. Reguła może zostać zastosowana zarówno dla całej kampanii, zestawu reklam, jak i pojedynczej kreacji.
Zatrzymanie działań i zmiana stawki
Do dyspozycji użytkowników oddanych zostało 7 nowych opcji, powiązanych z dwiema głównymi regułami – „Zatrzymanie działania” i „Zmiana stawki”. Pierwsza z nich może być zastosowana zarówno do całej kampanii, poszczególnych zestawów, jak i pojedynczych reklam. Spowoduje zatrzymanie promocji w momencie, gdy wybrana reguła osiągnie wyznaczony cel. Z kolei „Zmiana stawki na wartość/procent” oznacza, że Catvertiser dokona modyfikacji w obszarze naszego zestawu rek...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!