Dołącz do czytelników
Brak wyników

Carrefour wprowadza produkty spożywcze do oferty sklepu internetowego eCarrefour.pl

Artykuł | 2 listopada 2016 |
194

Asortyment sklepu internetowego eCarrefour.pl został rozbudowany o ofertę produktów spożywczych. eCarrefour.pl zaoferuje 12 000 artykułów z kategorii FMCG. Zakupy o wartości powyżej 100 zł są dostarczane do klientów za darmo. W niecały rok po uruchomieniu sklepu internetowego eCarrefour.pl jego dotychczasowa oferta produktów non-food została rozszerzona o artykuły spożywcze. W chwili obecnej system został udostępniony dla mieszkańców wybranych warszawskich dzielnic: Białołęki, Targówka, Pragi Południe i Północ oraz Zielonki, Ząbek i Marek. Docelowo dostawy obejmą największe miasta Polski, a w kolejnych miesiącach projekt będzie rozwijany w kolejnych dzielnicach Warszawy. - Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Carrefour uruchamia właśnie handel produktami spożywczymi w internecie. Rok sprzedaży online przyniósł zadowalające rezultaty, dlatego teraz wzbogacamy ofertę o kategorię, której oczekiwali nasi klienci - powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. – To kolejny krok w kierunku budowania silnej multikanałowej i multiformatowej oferty sprzedaży Carrefour w Polsce. Klienci mogą wybierać spośród blisko 12 000 produktów, bazujących na asortymencie hipermarketu. Liczba produktów będzie sukcesywnie poszerzana i została podzielona na 4 główne kategorie: • Napoje • Artykuły spożywcze suche • Drogeria • Perfumeria W przyszłości asortyment zostanie poszerzony również o produkty świeże, wymagające transportu samochodami chłodniczymi. Klienci wciąż mogą zamawiać również spośród około 4 500 artykułów przemysłowych, znajdujących się w sklepie eCarrefour.pl, między innymi sprzęt AGD i RTV, a także artykuły do domu i ogrodu. Po wybraniu produktów i złożeniu zamówienia klient może zdecydować o terminie dostawy. W zależności od dostępności można wybier...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy