Dołącz do czytelników
Brak wyników

Carrefour Polska promuje sport i zdrowie podczas Święta Francji

Artykuł | 8 lipca 2016 |
169
Wizyta w Cannes, podróż z Asterixem i Obelixem oraz podziwianie parady wytwornych buldogów – trudno wyobrazić sobie bardziej francuski sposób na spędzenie niedzieli. Już 10 lipca takie atrakcje, i wiele innych, czekają na uczestników Święta Francji w Parku Skaryszewskim w Warszawie. Carrefour Polska jest Partnerem tego wydarzenia i zaprasza wszystkich gości do specjalnego stoiska firmy.

Wizyta w Cannes, podróż z Asterixem i Obelixem oraz podziwianie parady wytwornych buldogów – trudno wyobrazić sobie bardziej francuski sposób na spędzenie niedzieli. Już 10 lipca takie atrakcje, i wiele innych, czekają na uczestników Święta Francji w Parku Skaryszewskim w Warszawie. Carrefour Polska jest Partnerem tego wydarzenia i zaprasza wszystkich gości do specjalnego stoiska firmy.

POLECAMY

Miasteczko Francuskie powstanie w Parku Skaryszewskim w niedzielę 10 lipca br. Zajmować będzie główną aleję Parku Skaryszewskiego, od Ronda Waszyngtona do pomnika Wdzięczności Armii Radzieckiej, oraz dwie alejki poboczne. Stoisko Carrefour będzie znajdować się przed pomnikiem, na rozwidleniu prowadzącym do stoisk miast francuskich.

                                                                                         

Stoisko przygotowane przez Carrefour będzie podzielone na trzy specjalne strefy, wypełnione po brzegi atrakcjami: zdrowotną, sportową i plastyczną. Na rodziców i ich pociechy czekają na miejscu liczne animacje i atrakcje, podczas których każdy będzie mógł nauczyć się zasad zdrowej diety oraz rozwiązać specjalne quizy sprawdzające wiedzę o odżywianiu i Francji. Natomiast w strefie sportowej znajdzie się specjalne pole do gry w badmintona i w tzw. piłkarski bilard – klasyczną grę bilardową, ale rozgrywaną za pomocą piłek nożnych. Z kolei w strefie plastycznej zaplanowane jest malowanie buź dzieci oraz wielka kolorowanka – okazja dla najmłodszych na wykazanie się umiejętnościami manualnymi i kreatywnością.

 

Dla wszystkich wyczerpanych i spragnionych po sportowych emocjach firma przygotuje miejsce do relaksu na leżakach i drobnych zakupów w sklepiku. Jednocześnie każdy paragon potwierdzający zakup dokonany na stoisku Carrefour uprawnia do udziału w specjalnej piłkarskiej grze i wylosowania jednej z wielu, atrakcyjnych nagród.

 

Jednym z najważniejszych priorytetów Carrefour Polska w 2016 roku jest  program „Z miłości do Zdrowia”, którego celem jest promocja zdrowego stylu życia wśród klientów i pracowników poprzez sponsorowanie wydarzeń sportowych...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy