Dołącz do czytelników
Brak wyników

Carat: wzrost globalnych wydatków reklamowych o 5 proc. [raport]

Artykuł | 10 września 2014 |
71
Pozytywne ożywienie rynku reklamy i wzrost wydatków o 5 proc. – to główne wnioski z raportu Carat na temat globalnych wydatków reklamowych na lata 2014 i 2015. Raport powstał na bazie danych z 59 rynków (Ameryka Północna i Południowa, Azja Pacyfik i EMEA).   Najszybciej straty spowodowane globalnym kryzysem odrabiają rynki USA (4.9 proc.), UK (7.5 proc.) i Zachodniej Europy (2.7 proc.). Największy udział w globalnych wydatkach reklamowych ma telewizja (43.2 proc.) co w dużym stopniu zawdzięcza zimowym igrzyskom Sochi Winter Olympics i piłkarskiemu mundialowi w Brazylii.

Pozytywne ożywienie rynku reklamy i wzrost wydatków o 5 proc. – to główne wnioski z raportu Carat na temat globalnych wydatków reklamowych na lata 2014 i 2015. Raport powstał na bazie danych z 59 rynków (Ameryka Północna i Południowa, Azja Pacyfik i EMEA).
 
Najszybciej straty spowodowane globalnym kryzysem odrabiają rynki USA (4.9 proc.), UK (7.5 proc.) i Zachodniej Europy (2.7 proc.). Największy udział w globalnych wydatkach reklamowych ma telewizja (43.2 proc.) co w dużym stopniu zawdzięcza zimowym igrzyskom Sochi Winter Olympics i piłkarskiemu mundialowi w Brazylii.

Digital ma obecnie 20.5 proc. udziałów...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy