Carat: wzrost globalnych wydatków reklamowych o 5 proc. [raport]
Pozytywne ożywienie rynku reklamy i wzrost wydatków o 5 proc. – to główne wnioski z raportu Carat na temat globalnych wydatków reklamowych na lata 2014 i 2015. Raport powstał na bazie danych z 59 rynków (Ameryka Północna i Południowa, Azja Pacyfik i EMEA).
Najszybciej straty spowodowane globalnym kryzysem odrabiają rynki USA (4.9 proc.), UK (7.5 proc.) i Zachodniej Europy (2.7 proc.). Największy udział w globalnych wydatkach reklamowych ma telewizja (43.2 proc.) co w dużym stopniu zawdzięcza zimowym igrzyskom Sochi Winter Olympics i piłkarskiemu mundialowi w Brazylii.
Pozytywne ożywienie rynku reklamy i wzrost wydatków o 5 proc. – to główne wnioski z raportu Carat na temat globalnych wydatków reklamowych na l...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!