Przetarg został rozstrzygnięty w sierpniu 2018 roku. Agencja zajmie się wdrożeniem wypracowanej strategii komunikacji w kanałach digital (content marketing, e-commerce, influencerzy, social media), POS oraz działań media relations. Jest także autorem projektu nowego serwisu internetowego WMF oraz twórcą taktyki mediowej. Projekt z ramienia Cape Morris prowadzi Krzysztof Żukowski.
POLECAMY
„Praca z marką premium wymaga specyficznego podejścia do działań sprzedażowych – grupa docelowa jest zawężona, przez co nawet projekt zwykłego serwisu, czy klasycznej karty produktowej, wymaga od agencji szczególnej dbałości o założenia strategiczne każdego działania – czy odpowiada tej wymagającej grupie docelowej? Nasza propozycja strategii spotkała się
z pozytywnym odbiorem Klienta, ...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!