Businessclick, sieć reklamy wyspecjalizowana w emisjach opartych o precyzyjny audience targeting, wprowadza do oferty nowy produkt inbound marketingowy – real-time mailing. To rozwiązanie, które pozwala na automatyczną i natychmiastową wysyłkę mailingu do osób, które klikną w reklamę na stronie www. Efektem jednoczesnego wykorzystania audience targetingu oraz inbound marketingu jest kilkukrotny wzrost efektywności reklam.
POLECAMY
Businessclick aktywnie rozwija ofertę InBound, umożliwiającą prowadzenie działań marketingowych w czasie rzeczywistym, teraz udostępnił klientom narzędzie Real-time mailing. Dzięki nowemu produktowi, internauci dokonujący kliknięcia w reklamę Businessclick, natychmiast otrzymają na swoją skrzynkę mailing z komunikatem kolejnego kroku czy przypomnienie oferty.
„W 2016 koncentrujemy się na rozwoju narzędzi pozwalających na prowadzenie efektywnych działań reklamowych w modelu InBound marketing. Cele kampanii będziemy realizować w oparciu o narzędzia pozwalające na prowadzenie wieloetapowej komunikacji z wykorzystaniem wielu formatów reklamowych” – Michał Dzienisz, dyrektor zarządzający Businessclick – „Przykładem nowego, efektywnego narzędzia tego rodzaju, jest właśnie real-time mailing”.
Po połączeniu adserwerów Businessclick z serwerami pocztowymi Grupy Wirtualna Polska opracowano sposób emisji kampanii reklamowych wyłącznie do zalogowanych użytkowników WP Poczty (11,5 mln użytkowników). Wprowadzony model emisyjny umożliwia prowadzenie kampanii mailingowych w czasie rzeczywistym oraz gwarantuje kilkukrotny wzrost efektywności względem...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!