Dołącz do czytelników
Brak wyników

Brytyjski humor w kawiarniach COSTA COFFEE

Artykuł | 10 marca 2016 |
202
Nietuzinkowe problemy, sprytne rozwiązania, cięte riposty – tak w skrócie można scharakteryzować cykl skeczy zrealizowanych przez K2 Media we współpracy z artystami warszawskiego Klubu Komediowego dla COSTA COFFEE. Aktorzy wcielą się w rolę legendarnych braci Costa – założycieli ulubionej sieci kawiarni Brytyjczyków, którzy w ramach projektu są kreowani na współczesnych hipsterów i znawców kawy. Cykl COSTA Riposta będzie emitowany na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka już 11 marca!

Nietuzinkowe problemy, sprytne rozwiązania, cięte riposty – tak w skrócie można scharakteryzować cykl skeczy zrealizowanych przez K2 Media we współpracy z artystami warszawskiego Klubu Komediowego dla COSTA COFFEE. Aktorzy wcielą się w rolę legendarnych braci Costa – założycieli ulubionej sieci kawiarni Brytyjczyków, którzy w ramach projektu są kreowani na współczesnych hipsterów i znawców kawy. Cykl COSTA Riposta będzie emitowany na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka już 11 marca!

POLECAMY

Cykl materiałów wideo, przygotowanych przez K2 Media we współpracy z artystami Klubu Komediowego dla COSTA COFFEE ma charakter skeczy. Jak na prawdziwie londyńską markę przystało, bazuje na konwencji lekko absurdalnego, brytyjskiego humoru. W ramach projektu sieć kawiarni COSTA COFFEE będzie odwiedzać aktorka wcielająca się w znane postaci związane z Wielką Brytania – nie będą to jednak zwykłe pogawędki przy filiżance aromatycznej kawy. Gości obsłużą słynni bracia Costa, którzy w dzisiejszych czasach zostali utożsamieni ze stałymi bywalcami modnego Placu Zbawiciela w Warszawie, reprezentującymi nurt wielkich wynalazców i geniuszy. Jakie błyskotliwie pomysły i ciekawe rozwiązania podsuną swoim szukającym rady gościom dowiemy się jutro! A już teraz rąbka tajemnicy – kto odwiedzi braci Costa – ujawni teaser, który można obejrzeć tutaj: //www.youtube.com/watch?v=Twfoxw-mKek.

Cykl  skeczy powstał w ramach najnowszej i jednocześnie największej do tej pory kampanii wizerunkowej COSTA COFFEE. COSTA Riposta to kolejny, nowatorski projekt COSTA COFFEE, realizowany w mediach społecznościowych. W ślad za COSTAgramem – innowacyjnym profilem marki na Instagramie, sieć kawiarni stawia na kolejny kanał dotarcia do swoich odbiorców – Youtube. Oprócz najnowszego projektu COSTA Riposta, marka we współpracy z K2 Media prowadziła wcześniej akcję KAWA z chilli we współpracy z Radiem ZET Chilli czy Chwila Moment z redakcją magazynu Wysokie Obcasy, w ramach których m.in. na YouTube emitowane były wywiady ze znanymi osobami ze świata kultury.

Materiały wi...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy