Dołącz do czytelników
Brak wyników

BRS wybrało agencję PR

Artykuł | 1 lipca 2016 |
201
BRS – Banking Retail System rozpoczyna współpracę z agencją Face it!, która będzie odpowiedzialna za promocję konkursu „Grand Prix BRS” skierowanego do doradców finansowych. Face it! zajmie się kompleksową obsługą public relations projektu, redakcją strony internetowej brsonline.pl oraz promocją konkursu „Grand Prix BRS” w mediach społecznościowych.

BRS – Banking Retail System rozpoczyna współpracę z agencją Face it!, która będzie odpowiedzialna za promocję konkursu „Grand Prix BRS” skierowanego do doradców finansowych. Face it! zajmie się kompleksową obsługą public relations projektu, redakcją strony internetowej brsonline.pl oraz promocją konkursu „Grand Prix BRS” w mediach społecznościowych.

POLECAMY

Projekt prowadzi Joanna Adamiak, prezes agencji oraz Olga Kciuk – junior account executive. Umowę podpisano na 3 miesiące. Agencja pozyskała klienta w wyniku rekomendacji.

Agencja Face it! działa od 2013 roku. Obecnie zajmuje się m.in. obsługą firmy doradztwa inwestycyjnego Prelios, kanałów telewizyjnych Romance TV i Motowizja, kliniki medycyny estetycznej ESTELL, promocją musicalu „Amazonki i Wikingowie” czy lodów Pura Vida.

Grand Prix BRS – to konkurs organizowany przez BRS Banking Retail System – jedną z najszybciej rozwijających się firm na rynku doradztwa finansowego w Polsce. Dzięki...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy