Dołącz do czytelników
Brak wyników

Branża mobile na Stadionie Narodowym - już w najbliższą środę! [patronat]

Artykuł | 14 kwietnia 2015 |
149
Od kiedy ponad połowa Polaków stała się posiadaczami smarftonów, nikt nie zastanawia się CZY prowadzić działania w mobile`u, tylko JAK uczynić to skutecznie. I na to pytanie odpowie Kongres Mobilny, który odbędzie się 15 kwietnia w Warszawie.

Od kiedy ponad połowa Polaków stała się posiadaczami smarftonów, nikt nie zastanawia się CZY prowadzić działania w mobile`u, tylko JAK uczynić to skutecznie. I na to pytanie odpowie Kongres Mobilny, który odbędzie się 15 kwietnia w Warszawie.

12,7 mld USD, czyli polskie wydatki na rozrywkę w 2016 roku (wg raportu PwC “Global Entertainment and Media Outlook 2012-2016") w kontekście powiększania grupy użytkowników smartfonów, będą musiały zostać podzielone na więcej niż dotychczas kawałków. Co ważne, coraz mniejsze kawałki tego tortu przypadają w udziale mediom tradycyjnym. Marki, w których budżetach reklamowych mobile nadal jest niedofinansowany przegrają wyścig już nie tylko o młodego konsumenta, ale i o tzw. top target. Marketerzy poszukują więc ustawicznie nowych rozwiązań dla swoich marek, bo zdają sobie sprawę z tego, że kliknięcie w tradycyjną reklamę banerową jest 465 razy mniejsze niż to, że przeżyjemy katastrofę lotniczą. Banerowa ślepota sprawia, że reklamodawcy sięgają po formaty rich media, w nich upatrując swój sukces. I słusznie, bo Polska jest wg badań Geminus liderem regionu, jeśli idzie o udział formatów rich mediowych w kampaniach online (46% formaty rich media, 66% kampanie banerowe).

Kongres Mobilny – bo NA TEMAT to za mało…

Kongres Mobilny organizuje Fundacja Polak 2.0 – pomysłodawca tak istotnych dla branży e-commerce wydarzeń jak Targi eHandlu i Kongres eHandlu. Organizator doskonale zdaje sobie sprawę z potrzeb i możliwości podmiotów działających w szeroko pojętym kanale mobile. Stąd formuła Kongresu Mobilnego, na którym spotkają się praktycy, a wszystkie 30 prelekcji ma formułę case study.

Mobilność staje się naszą codziennością. Przy wyjściu z domu znacznie częściej zapominamy, by wziąć portfel niż smarfona. To on jest naszym centrum komunikowania się ze światem. W 2001 roku wg badania OBOP dla Polaków telefon komórkowy był przede wszystkim bezpieczeństwem oraz możliwością skontaktowania się z kimś bliskim, dziś radość z kontaktu jest bardziej globalna. Dzięki smartfonom  jesteśmy bliżej świata, uczestniczymy w globalnym dialogu, jesteśmy na bieżąco i mamy dostęp do najświeższy...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy