Dołącz do czytelników
Brak wyników

Brands Alive wprowadza dwa nowe spoty dla marki Detramax

Artykuł | 27 marca 2017 |
190
Agencja kreatywna Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii komunikacji oraz identyfikacji wizualnej stworzyła kreację dla nowych produktów marki Detramax należącej do firmy Novascon Pharmaceuticals. W ramach współpracy zostały wyprodukowane dwa spoty reklamowe wprowadzające na rynek rajstopy uciskowe oraz innowacyjny suplement diety Detramax Plus.

Agencja kreatywna Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii komunikacji oraz identyfikacji wizualnej stworzyła kreację dla nowych produktów marki Detramax należącej do firmy Novascon Pharmaceuticals. W ramach współpracy zostały wyprodukowane dwa spoty reklamowe wprowadzające na rynek rajstopy uciskowe oraz innowacyjny suplement diety Detramax Plus.

POLECAMY

 

Ambasadorką produktu została Krystyna Czubówna i przy pomocy jej wizerunku firma wprowadza na rynek nowy produkt z linii Detramax – rajstopy profilaktyczne uciskowe poprawiające mikrokrążenie żylne. W zrealizowanym spocie reklamowym główną rolę odgrywają bohaterki – konsumentki opowiadające o produkcie, którego benefity przedstawione są w formie testów konsumenckich. Całość odbywa się w ciepłym otoczeniu kameralnego studia telewizyjnego, które prowadzi Krystyna Czubówna.

 

Drugi spot reklamowy zatytułowany „Laboratorium Detramax” wprowadza na rynek markę Detramax Plus, suplement diety wspomagający krążenie oraz rewitalizację zmęczonych nóg. W filmie zastosowano nowoczesne laboratorium oraz animacje, a...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy