Grono klientów domu mediowego Mindshare Polska powiększyło się o firmę Booking.com – światowego lidera, oferującego najszerszy wybór noclegów dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Do zadań zespołu Mindshare będzie należała kompleksowa obsługa marketera. Działania promocyjne zaplanowano głównie w TV i digitalu. To pierwsze tak szeroko zakrojone działania w mediach prowadzone przez Booking.com w Polsce.
POLECAMY
– Motywem przewodnim najnowszej i największej
do tej pory kampanii prowadzonej przez Booking.com jest „Summer of sports”. Kreacje
– poprzez swój klimat i tematykę –nawiązywać będą nie tylko do najważniejszych
wydarzeń sportowych roku, ale też do popularnych wakacyjnych aktywności.
Działania dla marketera rozpoczniemy od kampanii realizowanej w TV
i online video, w tym na YouTube i w serwisach VoD. W kolejnych tygodniach
wystartujemy z pozostałymi działaniami digitalowymi – kampania będzie widoczna zarówno na
portalach, jak i w mobile – podkreśla Magdalena
Depczyńska, Director, Client Leadership, Mindshare Polska.
Booking.com jest klientem globalnej sieci Mindshare. Za kompleksową obsługę mediową na polskim rynku odpowiada zespół Magdaleny Depczyńskiej. Działania promocyjne w TV i mediach digitalowych zostaną wsparte partnerstwem z dwoma grupami wydawniczymi – Agorą i Na Temat. Rozpoczęcie kampanii zaplanowano na 10 czerwca br.
Booking.com B.V., firma należąca do Priceline Group zarządza platformą Booking.com™, wiodącym portalem rezerwacji zakwaterowania online. Każdego dnia za pośrednictwem Booking.com rezerwowanych jest milion noclegów. Portal i aplikacje przyciągają odwiedzających z całego świata, zarówno tych podróżujących biznesowo, jak i prywatnie.
***
O Mindshare Po...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!