Dołącz do czytelników
Brak wyników

Booking.com na polskim rynku postawił na współpracę z domem mediowym Mindshare Polska

Artykuł | 8 czerwca 2016 |
183
Grono klientów domu mediowego Mindshare Polska powiększyło się o firmę Booking.com – światowego lidera, oferującego najszerszy wybór noclegów dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Do zadań zespołu Mindshare będzie należała kompleksowa obsługa marketera. Działania promocyjne zaplanowano głównie w TV i digitalu. To pierwsze tak szeroko zakrojone działania w mediach prowadzone przez Booking.com w Polsce.  

Grono klientów domu mediowego Mindshare Polska powiększyło się o firmę Booking.com – światowego lidera, oferującego najszerszy wybór noclegów dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Do zadań zespołu Mindshare będzie należała kompleksowa obsługa marketera. Działania promocyjne zaplanowano głównie w TV i digitalu. To pierwsze tak szeroko zakrojone działania w mediach prowadzone przez Booking.com w Polsce.  

POLECAMY

– Motywem przewodnim najnowszej i największej do tej pory kampanii prowadzonej przez Booking.com jest „Summer of sports”. Kreacje – poprzez swój klimat i tematykę –nawiązywać będą nie tylko do najważniejszych wydarzeń sportowych roku, ale też do popularnych wakacyjnych aktywności. Działania dla marketera rozpoczniemy od kampanii realizowanej w TV
i online video, w tym na YouTube i w serwisach VoD. W kolejnych tygodniach wystartujemy z pozostałymi działaniami digitalowymi – kampania będzie widoczna zarówno na portalach, jak i w mobile – podkreśla Magdalena Depczyńska, Director, Client Leadership, Mindshare Polska.

Booking.com jest klientem globalnej sieci Mindshare. Za kompleksową obsługę mediową na polskim rynku odpowiada zespół Magdaleny Depczyńskiej. Działania promocyjne w TV i mediach digitalowych zostaną wsparte partnerstwem z dwoma grupami wydawniczymi – Agorą i Na Temat. Rozpoczęcie kampanii zaplanowano na 10 czerwca br. 

Booking.com B.V., firma należąca do Priceline Group zarządza platformą Booking.com™, wiodącym portalem rezerwacji zakwaterowania online. Każdego dnia za pośrednictwem Booking.com rezerwowanych jest milion noclegów. Portal i aplikacje przyciągają odwiedzających z całego świata, zarówno tych podróżujących biznesowo, jak i prywatnie.

 

***

 

O Mindshare Po...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy