Warszawa 19 kwietnia 2017 r. – Bogusław Bardoń, dotychczas Senior Strategy Consultant w agencji reklamowej K2 Internet, objął stanowisko Strategy & Communications Partnera w Publicis Media. W departamencie Capability Development będzie współodpowiedzialnyza rozwój kompetencji całej organizacji w obszarze Consumer Understanding & Insights.
POLECAMY
Bogusław Bardoń dołączył do zespołu Capability Development, który wspiera poszczególne agencje Publicis Media w rozwoju wiedzy na temat między innymi zachowań i motywacji konsumentów, roli komunikacji w osiąganiu celów biznesowych, a także strategii budowania platform komunikacyjnych służących realizacji różnych KPI marki. – Bogusław Bardoń wnosi do naszej organizacji bardzo bogate doświadczenie z zakresu marketingu doświadczeń w środowisku digitalowym, które zdobył pracując nad strategiami dla największych marek. W Publicis Media będzie pracował przy projektach strategicznych i edukacyjnych – mówi Beata Golubińska, Chief Capability Officer.
Bogusław Bardoń jest związany z branżą reklamową od ośmiu lat. Przeszedł drogę od marketingu szeptanego do multidyscyplinarnych działań digitalowych. Jako strateg pracował dla między innymi wszystkich marek Coca-Coli, a także dla Heinekena, Desperadosa, MTV i Playa. Odpowiadał za takie kampanie jak Desperados Party Challenge, 1000 zł na Głupoty, Open Your City, Ogląda...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!