Dołącz do czytelników
Brak wyników

#BMWstories od OS3

Artykuł | 24 czerwca 2014 |
246
Ruszyła kampania BMW zachęcająca swoich fanów do dzielenia się historiami związanymi z marką w mediach społecznościowych i oznaczania ich hashtagiem #BMWstories. Celem jest ukazanie na pierwszym planie ludzi, prawdziwych zdarzeń, emocji oraz wartości, które są fundamentem BMW.

Ruszyła kampania BMW zachęcająca swoich fanów do dzielenia się historiami związanymi z marką w mediach społecznościowych i oznaczania ich hashtagiem #BMWstories. Celem jest ukazanie na pierwszym planie ludzi, prawdziwych zdarzeń, emocji oraz wartości, które są fundamentem BMW.

POLECAMY

Działania OS3 obejmują zaplanowanie strategii konkursu oraz realizację poprzez specjalnie stworzoną aplikację na Facebooku (//apps.facebook.com/bmwstories), w której nagrodą główną jest nakręcenie najciekawszej zgłoszonej historii. Ponadto agencja zajęła się adaptacją spotu reklamowego (//www.youtube.com/watch?v=mHCEjNB7-A4&feature=youtu.be), realizacją kampanii display i wideo online. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Initiative Media.

Elementem scalającym kampanię jest platforma www.bmw.pl/bmwstories oparta na treściach pochodzących z mediów społecznościowych. Mat...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy