Dołącz do czytelników
Brak wyników

#BMWstories od OS3

Artykuł | 24 czerwca 2014 |
76
Ruszyła kampania BMW zachęcająca swoich fanów do dzielenia się historiami związanymi z marką w mediach społecznościowych i oznaczania ich hashtagiem #BMWstories. Celem jest ukazanie na pierwszym planie ludzi, prawdziwych zdarzeń, emocji oraz wartości, które są fundamentem BMW.

Ruszyła kampania BMW zachęcająca swoich fanów do dzielenia się historiami związanymi z marką w mediach społecznościowych i oznaczania ich hashtagiem #BMWstories. Celem jest ukazanie na pierwszym planie ludzi, prawdziwych zdarzeń, emocji oraz wartości, które są fundamentem BMW.

Działania OS3 obejmują zaplanowanie strategii konkursu oraz realizację poprzez specjalnie stworzoną aplikację na Facebooku (//apps.facebook.com/bmwstories), w której nagrodą główną jest nakręcenie najciekawszej zgłoszonej historii. Ponadto agencja zajęła się adaptacją spotu reklamowego (//www.youtube.com/watch?v=mHCEjNB7-A4&feature=youtu.be), realizacją kampanii display i wideo online. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Initiative Media.

Elem...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy