Dołącz do czytelników
Brak wyników

#BMWstories od OS3

Artykuł | 24 czerwca 2014 |
193
Ruszyła kampania BMW zachęcająca swoich fanów do dzielenia się historiami związanymi z marką w mediach społecznościowych i oznaczania ich hashtagiem #BMWstories. Celem jest ukazanie na pierwszym planie ludzi, prawdziwych zdarzeń, emocji oraz wartości, które są fundamentem BMW.

Ruszyła kampania BMW zachęcająca swoich fanów do dzielenia się historiami związanymi z marką w mediach społecznościowych i oznaczania ich hashtagiem #BMWstories. Celem jest ukazanie na pierwszym planie ludzi, prawdziwych zdarzeń, emocji oraz wartości, które są fundamentem BMW.

Działania OS3 obejmują zaplanowanie strategii konkursu oraz realizację poprzez specjalnie stworzoną aplikację na Facebooku (//apps.facebook.com/bmwstories), w której nagrodą główną jest nakręcenie najciekawszej zgłoszonej historii. Ponadto agencja zajęła się adaptacją spotu reklamowego (//www.youtube.com/watch?v=mHCEjNB7-A4&feature=youtu.be), realizacją kampanii display i wideo online. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Initiative Media.

Elem...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy