Dołącz do czytelników
Brak wyników

Bluerank z Oskarem branży internetowej

Artykuł | 6 maja 2016 |
169
Bluerank znowu triumfuje. Jako jedyna polska agencja otrzymała Oskara branży internetowej - statuetkę European Search Awards. Tym razem najlepsza okazała się kampania content marketingowa realizowana dla Leroy Merlin. Nagrodę odebrał Maciej Gałecki, CEO Bluerank, podczas uroczystej gali w Paryżu. 
Bluerank znowu triumfuje. Jako jedyna polska agencja otrzymała Oskara branży internetowej - statuetkę European Search Awards. Tym razem najlepsza okazała się kampania content marketingowa realizowana dla Leroy Merlin. Nagrodę odebrał Maciej Gałecki, CEO Bluerank, podczas uroczystej gali w Paryżu. 
 
Pokonaliśmy bardzo mocną konkurencję! Jury oceniało kampanie pod wieloma względami, w tej edycji konkursu kampania dla Leroy Merlin była nominowana w dwóch kategoriach, jedna nominacja zmieniła się w nagrodę, tym bardziej cieszy nas to ogromne wyróżnienie. To kolejny dowód na to, że realizujemy kampanie na najwyższym poziomie – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
 
European Search Awards to międzynarodowy konkurs organizowany od 2012 roku. W jury zasiadają światowi eksperci branży SEM, którzy co roku przyznają nagrody najlepszym kampaniom z zakresu SEO, PPC, Digital i Content Marketing. W tym roku Bluerank zdobył rekordową liczbę 6 nominacji. Ostatecznie wygrała dwukrotnie nominowana w tej edycji kampania dla Leroy Merlin. Okazała się najlepsza w kategorii „Best Use Of Content Marketing”.
 
Bluerank współpracuje z Leroy Merlin od 2014 roku. Wspólnie wypracow...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy