Dołącz do czytelników
Brak wyników

Bluerank wspólnie z Internet Ventures inwestuje w Prowly

Artykuł | 28 stycznia 2016 |
230
Prowly istnieje na rynku od niespełna 2 lat i pomaga budować publikę wokół marki czy firmy. Gwarantuje poprawę organizacji pracy osób i całych zespołów zajmujących się PR-em w firmach poprzez możliwość integracji procesu komunikacji z mediami oraz liderami opinii w jednym, intuicyjnym narzędziu. Głównymi zaletami narzędzia są: zarządzanie bazami kontaktów, tworzenie estetycznych materiałów prasowych i ich dystrybucja oraz zarządzanie biurami prasowymi online (tzw. brand journals) firm czy klientów agencji PR. 

Prowly istnieje na rynku od niespełna 2 lat i pomaga budować publikę wokół marki czy firmy. Gwarantuje poprawę organizacji pracy osób i całych zespołów zajmujących się PR-em w firmach poprzez możliwość integracji procesu komunikacji z mediami oraz liderami opinii w jednym, intuicyjnym narzędziu. Głównymi zaletami narzędzia są: zarządzanie bazami kontaktów, tworzenie estetycznych materiałów prasowych i ich dystrybucja oraz zarządzanie biurami prasowymi online (tzw. brand journals) firm czy klientów agencji PR. 

POLECAMY

Z narzędzia korzysta wiele prestiżowych marek, takich jak IKEA, Spotify, National Geographic czy Allegro. Firma rozpoczęła także ekspansję międzynarodową i może pochwalić się pierwszymi klientami z Wielkiej Brytanii, Belgii oraz Stanów Zjednoczonych. Prowly należy do European Tech Alliance i wraz z największymi gigantami technologicznymi z Europy (Spotify, BlaBlaCar, Deezer) wspiera Komisję Europejską w budowie strategii Jednolitego Rynku Cyfrowego (DSM).
 
– Nasz model biznesowy jest oparty o miesięczny powtarzalny przychód (MRR – monthly recurring revenue), co wpływa na jego przejrzystość i możliwość relatywnie dokładnego planowania w czasie. Z drugiej strony, jest też atrakcyjny z perspektywy potencjalnego klienta, który przed decyzją o długofalowym korzystaniu z platformy, może ją dokładnie przetestować – powiedziała Joanna Drabent, prezes zarządu i współzałożycielka Prowly.
 
Pozyskane w ten sposób fundusze pomogą polskiemu startupowi przyspieszyć międzynarodową ekspansję i jeszcze szybciej rozwijać produkt. W efekcie pozwoli to wyprzedzać trendy na rynku komunikacyjnym i zyskać znaczną przewagę nad konkurencją. 
Jest to możliwe dzięki podejściu "smart...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy