Bluerank ubiera markę Gattę w internety

Aktualności
Polska marka, która od 25 lat oferuje kobietom wyroby pończosznicze, bieliznę, stroje sportowe oraz stroje kąpielowe, inwestuje w działalność e-commerce. Bluerank od roku odpowiada za zwiększenie sprzedaży w tym obszarze, prowadząc kampanie SEO i AdWords.

Produkty Gatty są dostępne w ponad 140 salonach sprzedaży w największych miastach Polski. Można je także kupić poza granicami kraju: w Wielkiej Brytanii, Francji, Rosji, USA czy Australii. Właścicielka marki – firma Ferax – postanowiła wesprzeć trzyletnią obecność marki w internecie (gatta.pl) specjalistycznymi usługami z obszaru digital marketingu. 

POLECAMY

Zwycięzcą ogłoszonego w zeszłym roku przetargu została łódzka agencja – Bluerank. Podpisana w kwietniu...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy