Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

24 kwietnia 2018

Bluerank ubiera markę Gattę w internety

250
Polska marka, która od 25 lat oferuje kobietom wyroby pończosznicze, bieliznę, stroje sportowe oraz stroje kąpielowe, inwestuje w działalność e-commerce. Bluerank od roku odpowiada za zwiększenie sprzedaży w tym obszarze, prowadząc kampanie SEO i AdWords.

Produkty Gatty są dostępne w ponad 140 salonach sprzedaży w największych miastach Polski. Można je także kupić poza granicami kraju: w Wielkiej Brytanii, Francji, Rosji, USA czy Australii. Właścicielka marki – firma Ferax – postanowiła wesprzeć trzyletnią obecność marki w internecie (gatta.pl) specjalistycznymi usługami z obszaru digital marketingu. 

POLECAMY

Zwycięzcą ogłoszonego w zeszłym roku przetargu została łódzka agencja – Bluerank. Podpisana w kwietniu 2017 roku umowa określała zakres obowiązków, który obejmował m.in. zintegrowane działania, zaplanowane w ramach realizacji customer journey klientów marki, w tym prowadzenie działań SEO oraz kampanii AdWords. Celem, jaki postawiono Bluerank, było zwiększenie widoczności sklepu gatta.pl w wyszukiwarkach i intensyfikacja sprzedaży w obszarze e-commerce.

Kampania promocyjna została uruchomiona w czerwcu ubiegłego roku i kierowała uwagę internautów na bardzo szeroki asortyment sklepu online. Gatta to nie tylko rajstopy, ale marka, która jest wirtualną ekspertką, potrafiącą doradzić kobietom w doborze bielizny „do zadań specjalnych”, stroju typu casual oraz ubrań potrzebnych do uprawiania sportu. Wreszcie – Gatta to polskie stroje kąpielowe wyróżniające się oryginalną formą, kolorami i wygodą.

Kampania Paid Search, połączona z taką komunikacją jest realizowana z dużym sukcesem. W ciągu rocznej współpracy z Bluerank, Gatta zanotowała wzrost przychodów, wygenerowanych tylko z kampanii Paid Search i w porównaniu do poprzedniego roku, aż o 360%. Eksperci Bluerank zdecydowali się wdrożyć narzędzia, dostępne agencji, posiadającej status Google Premier Partner, które wcześniej nie były stosowane dla gatta.pl – m.in. kampanie shoppingowe i kampanie remarketingu dynamicznego.

W przypadku działań z obszaru SEO, Bluerank odpowiadał za optymalizację techniczną, optymalizację pod kątem fraz kluczowych oraz wprowadzenie nowych kategorii i podkategorii, odpowiadających na zapytania użytkowników rajstop, bielizny, strojów kąpielowych i odzieży. W efekcie wzrósł ruch organiczny, a gatta.pl doświadczyła zwiększenia liczby transakcji o 40%.

Nasza współpraca z pewnością należy do bardzo udanych. Mamy wraz z Bluerank bardzo dobre wyniki
i duży apetyt, aby stale je zwiększać. Nieustannie planujemy rozwój gatta.pl i nie mamy wątpliwości, że ten kanał sprzeda
...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy