Dołącz do czytelników
Brak wyników

Bluerank jako pierwsza w historii polska agencja SEM zdobywa nagrodę European Search Awards!

Artykuł | 1 kwietnia 2014 |
179
Podczas uroczystej Gali w piątkowy wieczór w Reykjaviku ogłoszono zwycięzców konkursu „ESA2014”, a Bluerank okazał się najlepszy w kategorii „Best Local Campaign”. Nagrodzona właśnie kampania linków sponsorowanych (Paid Search) prowadzona jest dla MMC Car Poland Sp. z o.o.

Podczas uroczystej Gali w piątkowy wieczór w Reykjaviku ogłoszono zwycięzców konkursu „ESA2014”, a Bluerank okazał się najlepszy w kategorii „Best Local Campaign”. Nagrodzona właśnie kampania linków sponsorowanych (Paid Search) prowadzona jest dla MMC Car Poland Sp. z o.o.

European Search Awards to doroczny konkurs organizowany we współpracy z m.in. Search Engine Marketing Professional Organization (SEMPO), a w jury zasiadają światowi eksperci branży SEM. „ESA” ma na celu honorowanie najlepszych kampanii, agencji i praktyk w Europie. Bluerank trzeci raz z rzędu znalazł się wśród finalistów, tym razem w aż dwóch kategoriach (drugą była „Best SEO Campaign”).

„Piątek 28 marca 2014r. to ważna data dla polskiej branży marketingu w wyszukiwarkach, którą podczas finału European Search Awards reprezentował Bluerank.” – mówi Maciej Gałecki, prezes Bluerank. „Po raz pierwszy w historii polska agencja zwyciężyła w jednej z kategorii, mimo, że kilka lat z rzędu nominacje otrzymywało już parę rodzimych firm, z naszą włącznie. Ten sukces powinien być kluczem otwierającym zamknięte jak dotąd dla polskich firm drzwi - drzwi do nagród European...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy