Blisko 2 miliony osób dołączyło do rejsu Facebooka

Aktualności
W pierwszym tygodniu października Facebook zaprosił Polaków w wyjątkowy rejs dolnym biegiem Wisły. Prawie 2 mln. internautów obejrzało przygody załogi Facebooka na trasie z Płocka do Gdańska. Łącznie 260 km na wodzie i 70 km lądem, a wszystko po to, by pokazać nasz kraj z perspektywy królowej polskich rzek i lokalnych pasjonatów. 26 godzin transmisji a także film podsumowujący całą wyprawę można znaleźć na nowo powstałej stronie Facebook Polska.

Na swojej trasie łódka Facebooka odwiedziła takie miejscowości jak m.in. Płock, Włocławek, Ciechocinek, Toruń, Solec Kujawski, Bydgoszcz, Grudziądz, Tczew i Gdańsk, tym samym pokonując trasę 330 km. Nie obyło się bez przygód – pod koniec...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy