Black Friday, czyli nadchodzące żniwa w e-commerce

Aktualności
Zamówień w sklepie internetowym podczas Black Friday może być nawet o 70 proc. więcej, a ruch na stronie kilkukrotnie wyższy niż przeciętnie – wynika z analiz RTB House, polskiej spółki technologicznej specjalizującej się w działaniach reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych. Firma wzięła pod lupę setki kampanii zrealizowanych w ubiegłym roku na blisko 40 rynkach, by oszacować potencjał zakupowy w nadchodzącym najgorętszym okresie sprzedażowym.

Zamówień w sklepie internetowym podczas Black Friday może być nawet o 70 proc. więcej, a ruch na stronie kilkukrotnie wyższy niż przeciętnie – wynika z analiz RTB House, polskiej spółki technologicznej specjalizującej się w działaniach reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych. Firma wzięła pod lupę setki kampanii zrealizowanych w ubiegłym roku na blisko 40 rynkach, by oszacować potencjał zakupowy w nadchodzącym najgorętszym okresie sprzedażowym.

POLECAMY

Już 25 listopada kolej...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy