Dołącz do czytelników
Brak wyników

Biuro Reklamy Gazeta.pl wyłącznym sprzedawcą reklam na Kwejk.pl

Artykuł | 3 grudnia 2014 |
186
Biuro Reklamy Gazeta.pl rozpoczęło współpracę z Kwejk.pl – jednym z największych serwisów rozrywkowych w Polsce i od 2015 roku będzie sprzedawać powierzchnie reklamowe na Kwejk.pl na zasadach wyłączności.

Biuro Reklamy Gazeta.pl rozpoczęło współpracę z Kwejk.pl – jednym z największych serwisów rozrywkowych w Polsce i od 2015 roku będzie sprzedawać powierzchnie reklamowe na Kwejk.pl na zasadach wyłączności.

– Współpraca z dużym i mającym wieloletnie doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowych podmiotem, jakim jest Gazeta.pl, ogromnie nas cieszy. Dzięki niej mamy szansę na rozwój i maksymalizację korzyści z rosnącego zasięgu Kwejk.pl – mówi Dymitr Głuszczenko, twórca i szef serwisu.

Kwejk.pl znajduje się w czołówce serwisów rozrywkowych w Polsce. Codziennie pojawia się na nim ponad 100 nowych zabawnych obrazków, gifów, filmików i memów. Witryna ma ponad 2 mln użytkowników miesięcznie. Są to głównie ludzie młodzi – ponad połowa użytkowników...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy